Blog

The Pitch Blog

Magyarország egyik legolvasottabb online marketing blogja.

Online marketing podcast interjú
írta:

Online marketing podcast interjú

Néhány hete Görög Ádámmal arról beszélgettünk egy podcastben, hogy hogyan és miért lettem online marketinges. Több mint 1 órán keresztül. Sok olyan sztori van benne, amit máshol még nem meséltem el. Érdemes meghallgatni.

Keresési mennyiség ellenőrzése kulcsszókutatás során Google Adwordsben
írta:

Így találhatod meg továbbra is a pontos keresési mennyiségeket!

Ezzel az egyszerű megoldással még ma is meg lehet nézni, hogy pontosan mekkora keresési mennyiség tartozik egy-egy kifejezéshez. Ha még nem ismerted, akkor mindenképp érdemes kipróbálni. A cikk és a benne lévő videó sokat segít majd a kulcsszókutatás során.

A legjobb wordpress pluginok
írta:

A legjobb WordPress pluginok

Ha megkérdezel különböző WordPress weboldal tulajdonosokat, vagy WordPress fejlesztőket, akkor mindenkinek vannak kedvenc vagy már jól bevállt kiegészítői és pluginjai. Most mi is összeszedtük a saját kedvenceinket.

A legjobb Growth Hacking Technikák
írta:

Híres Growth Hacking technikák

Ismerd meg azokat a growth hacking technikákat, amelyek annyira sikeresek voltak, hogy joggal vonultak be a legjobb marketinghackek történelemkönyvébe.

Google keresőoptimalizálás
írta:

Google keresőoptimalizálás: El lehet jutni az 1. helyre 1,5 óra alatt?

Bár sokan nem tudják, de vannak olyan témák és kifejezések, amelyekre annyira alacsony a SEO verseny, hogy szinte egyáltalán nem optimalizál rájuk senki. Ennek köszönhetően akár napon belül is a Top10 találat közé lehet kerülni, kizárólag a megfelelő tartalmi optimalizálással.

100K pageview és 28K user
írta:

100 ezer oldalletöltés és 28 ezer olvasó. Fizetett hirdetések nélkül!

Az elmúlt 9 hónapban 28 ezer olvasó járt a Pitch Online Marketing blogon, ezalatt pedig 100 ezer oldalletöltést hajtottak végre. Mindezt fizetett hirdetések nélkül!

Diigtális Marketing
írta:

A Digitális Marketing Jövője

5-10 évvel ezelőtt az volt a fő tézis, hogy a hagyományos marketing eszközöket a digitális és online eszközök fogják átvenni. Manapság pedig a digitális megoldások átalakulása a fő téma. 2016 végén pedig már körvonalzódnak azok a trendek, amelyek 2017-től meghatározóak lesznek a digitális marketing jövőjét illetően.

Tipikus Adwords hibák
írta:

Tipikus AdWords hibák, amiket Te is elkövethetsz

Ebben a posztban olyan tipikus hibákat gyűjtöttünk össze, amiket akkor követünk el, amikor a kampányokat házon belül az ügyvezető/tulajdonos vagy az AdWords-ös tapasztalatokkal nem rendelkező marketinges kezeli. Olvasd el a posztot, és tanulj ezekből a hibákból!

SEO elemzés

A tartalmi SEO elemzés legfontosabb szempontjai

Mindennapi keresőoptimalizálási munkánk során a tartalmi SEO egy rendkívül fontos összetevő, mellyel Magyarországon már sokszor közel önmagában elérhetjük a Google top helyezéseit. A következő cikkben összefoglaltam, mik azok a tényezők, melyekre mindenképp érdemes odafigyelni.

Google Analytics Alapok - borítókép
írta:

Google Analytics Alapok – Minden, Amit Tudnod Kell

Ha érdekel a Google Analytics, vagy már be is építetted az oldaladba de nem igazán használod, ez a cikk felkészít mindenre, amit feltétlenül tudnod kell róla – az alapoktól kezdve.