Blog

The Pitch Blog

Magyarország egyik legolvasottabb online marketing blogja.

SofőrHívó - Startup esettanulmány
írta:

A SofőrHívó sztori: startup esettanulmány

A SofőrHívó sztori egy olyan startup esettanulmány, amely bemutatja a cég indulásának és növekedésének a történetét. A cikkben egy élő példán keresztül követhető végig, hogy egy startup milyen növekedési fázisokon megy keresztül.

Keresőoptimalizálás vélemény
írta:

Mit gondol a magyar web a keresőoptimalizálásról?

A Neticle szoftverének segítségével azt vizsgáltuk meg, hogy a magyar weben hogyan ítélik meg a SEO-t, azaz a keresőoptimalizálást. Ebben a posztban pedig az elemzés legérdekesebb tanulságait foglaltuk össze.

Growth hacking és a startupok életszakaszai
írta:

Startupok Életszakaszai: hogyan nő fel egy startup?

Összeszedtük azokat a szakaszokat, amiket egy startup átél a növekedése során. Így látható lesz, hogy melyik fázisban mi számít növekedésnek, és mikor kell, hogy képbe kerüljön a growth hacking.

Freemium modell Gyorstalpaló
írta:

Freemium Modell Gyorstalpaló

A freemium modell az egyik legelterjedtebb monetizációs és eladási technika, amit főként szoftvereknél és online termékeknél szoktak alkalmazni. A modell lényege, hogy a termék vagy szolgáltatás ingyenesen hozzáférhető mindenki számára, de a prémium funkciókért már fizetni kell.

wifi-sebesseg-esettanulmany
írta:

Hol a legjobb a WiFi, ha dolgozni szeretnél?

Ha megtanulunk készség szinten használni több online marketinges eszközt, akkor olyan kreatív megoldásokat hozhatunk létre, amivel konkrét üzleti értéket lehet teremteni. 2-3 eszköz kombinációjával például azt vizsgáltam meg, hogy hol a legjobb munkára a WiFi!

SEO audit cover kép
írta:

SEO Audit: hogyan elemezz egy oldalt SEO szempontból?

Egy jó SEO audit segít végigelemezni hogy egy weboldal megfelel-e a modern keresők aktuális követelményeinek, és hogy valójában keresőbarát-e az adott oldal.

Haladó SEO tippek
írta:

Haladó SEO tippek

Ebben a posztban olyan alap és haladó szintű SEO tippeket találhatsz, amiket a gyakorlatban is alkalmazni tudsz. Használd Te is ezeket a SEO tippeket, hogy előrébb kerülj a Google rangsorában!

A helyi keresőoptimalizálás: local SEO
írta:

Local SEO: a helyi keresőoptimalizálás alapjai

A helyi keresőoptimalizálás (local SEO) az egyik leghatékonyabb kiegészítő online marketing megoldás, mégis meglehetősen kevés cég használja. Már relatív alacsony idő- és energiabefektetéssel is jó eredményeket lehet elérni a helyi versenytársakhoz képest.

online marketinges interjú kérdések
írta:

Hogyan találj jó online marketingest?

Ha online marketingesként szeretnél elhelyezkedni, vagy online marketingessel szeretnéd bővíteni a céged csapatát, ezek azok az irányvonalak és minta interjú kérdések, amiket érdemes használnod egy új munkatárs keresése során.

Internetes keresők cover

Internetes keresők

A világon szinte mindenki a Google-t használja. De miért? Léteznek egyáltalán egyéb versenyképes internetes keresők a világon? A válasz: igen, léteznek. Sokukra azonban nem úgy tekintünk, mint valódi keresőkre. Pedig funkciójukat tekintve azok, csak elsőre ez nem mindig ennyire egyértelmű számunkra.