Online Marketing és SEO Blog

Az online marketingről érthetően.
Eszközök, tippek, trükkök és esettanulmányok.

MI A PITCH CÉLJA? A The Pitch Magyarország vezető online marketing és SEO blogja. Az oldal célja, hogy segítsen kinevelni a jövő online marketinges és keresőoptimalizálás generációját.

Évente több mint 300 ezer ember olvassa a blogot.
Tanulj te is velünk!

Oldalmegtekintések (pageview) száma évente

  • 679,228
  • 0
  • 175,000
  • 350,000
  • 525,000
  • 700,000

Munkamenetek (sessions) száma évente

  • 399,858
  • 0
  • 100,000
  • 200,000
  • 300,000
  • 400,000

Milyen témákról írunk?

SEO

A keresőoptimalizálás célja, hogy optimalizáld a weboldalad a keresők számára, így adott kifejezésekre előrébb jelenik majd meg a Google találati listáján.

Tovább

Growth Hacking

A Growth Hacking olyan marketing megoldás, ahol technológiai, analitikai és kreatív megoldások felhasználásával exponenciális növekedést érhetsz el. OK, de mégis hogyan?

Tovább

Analitika

Az analitikai eszközök segítségével mérni tudod a honlapodra érkező forgalmat és a konverziót, illetve megtudhatod, hogy milyen mértékben térülnek meg a hirdetési befektetéseid.

Tovább

Esettanulmányok

Az esettanulmányok célja, hogy mélyebb betekintést nyújtsanak üzleti döntésekbe, szituációkba. Abba, hogy egyes cégek, startupok miért lettek sikeresek, mások pedig miért buktak el.

Tovább

Akik már írtak rólunk

Forbes MTVA HVG Médiapiac Piac és Profit Portfolio La Femme Év Honlapja 2018 Corvinus METU Kossuth Rádió Magyar Marketing Szövetség Szeretlek Magyarország Kert Portál

Akikkel már dolgoztunk

Bátor Tábor Brendon BioTech USA Central-Fund Codecool Codeship Collabit Design Terminál E2 Hungary EON Generali Forbes Innonic Kürt Akadémia Lazy Jack MET Group MKB Fintechlab MNG NY Times Porsche Hungária Portfolio Ringier Axel Springer Schiller Shoprenter Szállás.hu Szépművészeti Múzeum Sziget Telekom Tesco Tresorit Webshippy Wellis
Knecht Tamás

Knecht Tamás
a Bátor Tábor adományszervezési igazgatója

A Bátor Tábor már egy ideje felismerte az online marketingben rejlő lehetőségeket, amellyel a lehető leg(költség)hatékonyabban érhetünk el potenciális támogatókat. És akiknek köszönhetően sorsfordító élményeket nyújtunk évente már több mint 2000 súlyosan beteg gyerekeknek és családtagjaiknak.

Ebből fakadóan az SZJA 1% adófelajánlási kampányunk már egyre inkább főleg online elemekre épül. A landing oldalunk SEO optimalizálásának köszönhetően további költségeket sikerült lefaragnunk. Papp Gábor pro bono támogatásának köszönhetően olyan 1% releváns kulcsszavakban kerültünk az organikus találati lista első helyeire, amelyre azelőtt csak fizetett hirdetésként lett volna bármi esélyünk. Ennek hatására kétszámjegyű növekedést sikerült elérni a honlapunk organikus forgalomból származó konverziójában is. Köszönjük, Gábor!

Hinora Ferenc

Hinora Ferenc
elnök, Magyar Marketing Szövetség

Gábor szakmailag hiteles, inspiráló, rutinos előadó. A Magyar Marketing Szövetség éves nagy konferenciájának, a Marketing Summit Hungary-nek a rendszeres meghívott előadója.

Gyakorlatias előadásai során azonnal felhasználható tudást, tippeket ad, saját példáin keresztül is szemléltetve az adott témát. Mindezt alátámasztja, hogy 2018-ban és 2019-ben a Digital Masters digitális marketing akadémia résztvevői az évfolyam legnépszerűbb oktatójának választották, így mindkét évben viselhette az „Az Év oktatója” címet.

Pál Judit

Pál Judit
Optimonk CMO

Személyesen 2017-ben találkoztam Gáborral elsőször egy Growth Hacking workshopon. Lenyűgöző volt a téma iránti szenvedélye és szaktudása. Az ott kapott tudásanyag, az általa megismert szoftverek még évek múltával is munkánk szerves részét képzik.

Sőt, a kétnapos tréning diasora még ma is hasznos forrás számomra, ha egy kis inspirációra van szükségem. Azóta már weboldalunk keresőoptimalizálásához is rengeteg segítséget kaptunk Gábortól. A thepitch.hu blogot nemcsak házon belül olvassuk rendszeresen, de gyakran ajánljuk azon OptiMonk ügyfeleknek is, akik SEO szempontból szeretnék javítani weboldalukat.

Szávai Norbert

Szávai Norbert
CMO @ Shoprenter

Gáborral évek óta együtt dolgozunk különböző projektek kapcsán. Minden együttműködésünk során azt éreztem, hogy az egyik legjobb hazai marketing szakemberrel van dolgom.

Segített a ShopRenter SEO stratégiájának kialakításában, írt egy e-kereskedőknek szánt könyvet, amelyet bátran ajánlunk az ügyfeleinknek, illetve több konzultációján és előadásán is részt vehettem az évek során, amiket sosem éreztem kidobott időnek.

Azt hiszem, aki rendszeres olvasója a ThePitch.hu blognak, tudja, hogy a minőségi tartalom nála kötelező elem. Számtalanszor volt már rá példa, hogy az egyik cikke közkincsként forgott körbe cégen belül.

Bay Áron

Bay Áron
Head of PPC & Data @ Exact Match

Amikor 2009-ben elkezdtem a keresőmarketing szakmában ügynökségi oldalon dolgozni, még nem voltak egyértelműen szétválasztott szerepkörök. Mindenkinek értenie kellett a PPC hirdetésekhez, a SEO-hoz és az analitikához is.

Bár sosem tudtam igazán beleszeretni a SEO-ba, több mint 200 keresőoptimalizálási projektben vettem részt az elmúlt 10 évben. Ezekhez a kezdetekben szinte kizárólag angol nyelvű szakmai anyagokat tudtunk felhasználni, alig volt magyar nyelvű minőségi tartalom.

A The Pitch blog és Gábor anyagai nem csak nekem adtak rengeteg új tudást, a kollégák és az ügyfelek edukációjában is mérföldkőnek gondolom, amit elindított a hazai piacon. A SEO nem halott, sőt éppen reneszánszát éli itthon és nemzetközi viszonylatban is. Ami megváltozott, hogy a régi szürke illetve feketekalapos megoldások helyett ma már azok a technikák és stratégiák működnek hosszú távon megbízhatóan, amiket Gábor és a The Pitch képvisel.

Geiger Tamás

Geiger Tamás
COO @ JabJab Online Marketing

Úgy 10 éve még azt gondoltam, hogy a programozásból PPC-be váltás mellett a SEO-t is szeretném magas szinten művelni, aztán rá kellett jönnöm, hogy a kettő együtt nem megy. De már akkor látszott, hogy a SEO is olyan többrétű dolog, ami nem csak odafigyelést kíván, de az összefüggések, a technikai és üzleti részek megfelelő összekapcsolását is. Ezzel együtt a SEO a mai napig számomra egy mélyen technikai terület maradt, amiben nagyon alaposan kell ismerni a keresőmotorok olykor törékeny hangulatingadozásai mellett a böngészők és a kapcsolódó böngésző technológiák mélységét is.

Gábor pedig olyan mélységekben ismeri ezeket az időnként apró, de fontos részleteket, amikből még így 10-15 év után is mindig tanulok valami újat.

Perényi András

Perényi András
Alapító és ügyvezető @ Webshippy

Gáborral még egy közös projekt kapcsán ismerkedtünk meg. A közös munka lehetőséget adott arra, hogy a SEO tudást közvetlenül tőle, a gyakorlatban sajátítsam el. Később részt vettem Gábor több SEO képzésén is, ahol mindig azt éreztem, hogy a hangsúly a felület kapirgálása helyett a gyakorlatban is használható tudáson volt. Mi első sorban online áruházak üzletfejlesztésével foglalkozunk, ahol mindennél jobban mérhető a sikerességünk. Ebben a szegmensben a legtöbb versenyző a kattintás alapú fizetős marketing megoldások révén szerzi a vásárlói jelentős részét. A Gábortól szerzett tudásnak és tapasztalatoknak köszönhetően a mi forgalmunk 50%-a az organikus keresési találatokból származik. Ez nagyon magas szám.

Gyakorlatilag kimondható, hogy a jó SEO hatására a forgalmunk fele olyan csatornáról jön, amiért nem fizetünk. Ez hatalmas előnyt jelent a konkurenciához képest, hiszen minden így megszerzett vásárlón átlagosan 8-15%-kal több nyereségünk marad meg. A jó SEO alapfeltétel minden online vállalkozás számára és ezt Gábor képzésein keresztül azt gondolom mélyebben el tudtuk sajátítani, mint bárhonnan máshonnan.

Barcsik Tibor

Barcsik Tibor
Szépművészeti Múzeum

Gáborral a Szépművészeti Múzeum és a Magyar Nemzeti Galéria honlapjainak megújításán dolgoztunk 2018-2019-ben. Mint a terület egyik elismert hazai szakértőjét azért kerestük meg, hogy az új honlapjaink organikus elérésének szintjét ne csak megőrizzük, de növeljük is. Alapos, figyelmes, profi kiszolgálást kaptunk tőle. Szívesen dolgoznánk vele a jövőbe is.

Márton Péter

Márton Péter
CTO @ RisingStack

A RisingStacknél úgy csináltuk meg az iparág egyik legolvasottabb nemzetközi blogját, hogy nem költöttünk hirdetésekre. A kezdeti fázisban ráadásul a teljes cégünk kisebb volt, mint a versenytársaknál csak a marketing részleg.

Az eredményeket tehát nem annak köszönhettük, hogy nekünk volt a legtöbb pénzünk. Hanem annak, hogy a kezdetektől fogva egy tudatos stratégia alapján alakítottuk ki a teljes content marketing stratégiánkat.

Ennek az összerakásában és megvalósításában rengeteget segített nekünk Gábor a tanácsaival és tudásával. A sikerünk jelentős része pontosan emiatt neki köszönhető.