SEO alapú versenytárselemzés

  • online képzés
  • 5 részes, mélyreható tudásanyag
  • gyakorlati feladatok
29 990 Ft 39 990 Ft

Kuponkód beváltása

Az árak az áfát tartalmazzák.

1. nap: Hogyan azonosítsuk versenytársainkat?

  • Eszközök, módszerek és megoldások bemutatása

2. nap: Versenytársak forgalmi adatainak összegyűjtése

  • Traffic overview (általános forgalmi adatok) gyűjtése
  • Traffic breakdown (részletes forgalmi adatok) elemzése
  • Havi forgalom kiszámítása egyes cégekre

3. nap: Hogyan készítsünk iparági összehasonlítást?

  • Industry average breakdown (iparági adatok) készítése

4. nap: Domain információk összegyűjtése

  • Organikus forgalom
  • Kulcsszavak száma a Google top 100 találati listáján
  • Domain hitelesség (domain authority, DA)
  • Oldal hitelesség (page authority, PA)
  • Domain spam faktor (spam score)
  • Domain megbízhatósági faktor (Trust Flow)
  • Hivatkozási faktor (Citiation Flow)
  • Oldalra mutató linkek száma (backlinks)
  • Oldalra mutató domainek száma (referring domains)
  • Oldalra mutató domainek iparági besorolása (topic #1)

5. nap témája: Stratégia-alkotás, konkrét jövőbeli célok meghatározása

  • Elkészült adatbázis elemzése
  • Rövidtávú versenytársak elemzése
  • Konkrét jövőbeli célok meghatározása
  • Hosszútávú versenytársak elemzése
  • Online marketing stratégia alapok meghatározása
  • SEO javaslatok és célok megfogalmazása

A képzést összeállította

Minorics Dávid

SEO tanácsadó

Dávid vállalkozásfejlesztéssel foglalkozik online marketing eszközökön keresztül. SEO tanácsadás során az üzleti logikát és a folyamatokat helyezi előtérbe a rövidtávú taktikákkal szemben.

Szakterülete a SEO és a content marketing. Dolgozott korábban több hazai és nemzetközi startuppal, valamint nagy magyar bankkal is. Az Intellyo nevű startup korábbi marketing vezetője. Részt vett a The Pitch Education létrehozásában és azóta is rendszeres szerző.

Papp Gábor

Online Marketing és SEO szakértő

Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.

A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.


A Képzésről

Miről szól a képzés?

A SEO alapú versenytárselemzés egy részletes folyamatot mutat be, amelynek keretében megismerheted a versenytársaid SEO munkáját, az általuk elért eredményeket és támpontokat kaphatsz a saját oldalad fejlesztéséhez. A framework egyaránt használható már meglévő cégek SEO stratégiájának fejlesztésére és újonnan induló cégek számára is.

Mit érhetek el a képzéssel? Mi a képzés célja?

A SEO alapú versenytárselemzés képzés célja, hogy bevezetést nyújtson a versenytárselemzés és a keresőoptimalizálás alapjaiba, majd ezekre az alapokra építve azonnal alkalmazható technikákat és eszközöket adjon át a résztvevőknek.

A képzés módja

A képzés 5 részből áll, amelyeket online lehet elérni.

Kinek érdemes végigcsinálnia a képzést?

A SEO alapú versenytárselemzés képzésünket azoknak ajánljuk akik ismerkedni szeretnének a keresőoptimalizálással és egy átfogó képet szeretnének kapni versenytársaik tevékenységéről, illetve szeretnék saját pozíciójukat belőni a piacon online marketing szempontból. Emellett a képzés alapján megtudhatod, hogy milyen eredményeket reális elérni SEO eszközökkel és mit kell tudnia egy SEO szakértőnek.