SEO alapú versenytárselemzés

  • online képzés
  • 5 részes, mélyreható tudásanyag
  • gyakorlati feladatok
39 990 Ft

Kuponkód beváltása

Az árak az áfát tartalmazzák.


1. nap: Hogyan azonosítsuk versenytársainkat?

  • Eszközök, módszerek és megoldások bemutatása

2. nap: Versenytársak forgalmi adatainak összegyűjtése

  • Traffic overview (általános forgalmi adatok) gyűjtése
  • Traffic breakdown (részletes forgalmi adatok) elemzése
  • Havi forgalom kiszámítása egyes cégekre

3. nap: Hogyan készítsünk iparági összehasonlítást?

  • Industry average breakdown (iparági adatok) készítése

4. nap: Domain információk összegyűjtése

  • Organikus forgalom
  • Kulcsszavak száma a Google top 100 találati listáján
  • Domain hitelesség (domain authority, DA)
  • Oldal hitelesség (page authority, PA)
  • Domain spam faktor (spam score)
  • Domain megbízhatósági faktor (Trust Flow)
  • Hivatkozási faktor (Citiation Flow)
  • Oldalra mutató linkek száma (backlinks)
  • Oldalra mutató domainek száma (referring domains)
  • Oldalra mutató domainek iparági besorolása (topic #1)

5. nap témája: Stratégia-alkotás, konkrét jövőbeli célok meghatározása

  • Elkészült adatbázis elemzése
  • Rövidtávú versenytársak elemzése
  • Konkrét jövőbeli célok meghatározása
  • Hosszútávú versenytársak elemzése
  • Online marketing stratégia alapok meghatározása
  • SEO javaslatok és célok megfogalmazása

A képzést összeállította

Minorics Dávid

SEO tanácsadó

Dávid vállalkozásfejlesztéssel foglalkozik online marketing eszközökön keresztül. SEO tanácsadás során az üzleti logikát és a folyamatokat helyezi előtérbe a rövidtávú taktikákkal szemben.

Szakterülete a SEO és a content marketing. Dolgozott korábban több hazai és nemzetközi startuppal, valamint nagy magyar bankkal is. Az Intellyo nevű startup korábbi marketing vezetője. Részt vett a The Pitch Education létrehozásában és azóta is rendszeres szerző.

Papp Gábor

Online Marketing és SEO szakértő

Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segít.

Ügyfelei között megtalálható a Tresorit, a HVG, a Codeship, a RisingStack, a Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author is.

A Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal is dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Meskó Bertalan és a Webicina. A Shapr3D growth marketere.


A Képzésről

Most Black Friday Akció keretében 2017. november 20., hétfő éjfélig még olcsóbban tudod megvenni ezt a képzést. Kattints a részletekért.

 

Black Friday: akciós SEO képzések (-30%-51%!)

Miről szól a képzés?

A SEO alapú versenytárselemzés egy részletes folyamatot mutat be, amelynek keretében megismerheted a versenytársaid SEO munkáját, az általuk elért eredményeket és támpontokat kaphatsz a saját oldalad fejlesztéséhez. A framework egyaránt használható már meglévő cégek SEO stratégiájának fejlesztésére és újonnan induló cégek számára is.

Mit érhetek el a képzéssel? Mi a képzés célja?

A SEO alapú versenytárselemzés képzés célja, hogy bevezetést nyújtson a versenytárselemzés és a keresőoptimalizálás alapjaiba, majd ezekre az alapokra építve azonnal alkalmazható technikákat és eszközöket adjon át a résztvevőknek.

A képzés módja

A képzés 5 részből áll, amelyeket online lehet elérni.

Kinek érdemes végigcsinálnia a képzést?

A SEO alapú versenytárselemzés képzésünket azoknak ajánljuk akik ismerkedni szeretnének a keresőoptimalizálással és egy átfogó képet szeretnének kapni versenytársaik tevékenységéről, illetve szeretnék saját pozíciójukat belőni a piacon online marketing szempontból. Emellett a képzés alapján megtudhatod, hogy milyen eredményeket reális elérni SEO eszközökkel és mit kell tudnia egy SEO szakértőnek.