B2B SEO képzés

  • B2B fókusz
  • szöveges és videós tartalmak
89 990 Ft

Az árak nettó árak, az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazzák.


  • 8 tartalmi fejezet
  • szöveges és videós tartalmak, évente frissítve
  • a képzés megvásárlásával minden későbbi frissítéshez hozzáférsz majd
  • email support
  • A keresőoptimalizálás alapjai
  • B2B keresőoptimalizálás helye és szerepe
  • Bullseye SEO framework
  • B2B vs B2C SEO: különbségek, hasonlóságok
  • Lead generálás elmélete és folyamata
  • B2B SEO esettanulmányok
  • Kinek és hogyan SEO-zunk egy B2B tartalmat?
  • Amiről nem beszélnek: a B2B SEO nehézségei és hátrányai

A képzést összeállította

Papp Gábor

SEO szakértő

Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.

A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.


A Képzésről

Kinek szól a képzés?

A képzés elsősorban azoknak a cégeknek, vezetőknek és marketingeseknek szól, akik:

  • B2B cégeknél dolgoznak és tervezik a keresőoptimalizálást
  • B2B cégeknél korábban próbálkoztak már SEO-val, de kevés sikert értek el
  • szkteptikusan, hogy B2B téren is lehet-e / van-e értelme keresőoptimalizálni
  • olyan marketingesek, akik a „nehéz utat” választják és kifejezetten B2B cégeknek akarnak SEO szolgáltatást nyújtani

Ki készítette az anyagot?

Az anyagot Papp Gábor készítette, aki a hazai és nemzetközi piacon több tucat B2B SEO projektet vitt már végig különböző iparágakban. Látta és ismeri a legtöbb problémát, a belső döntési folyamatokat, akadályokat és a lehetőségeket is. A képzés az elmúlt 10 év gyakorlati tapasztalata alapján készült.