B2B SEO képzés
- B2B fókusz
- szöveges és videós tartalmak
- 8 tartalmi fejezet
- szöveges és videós tartalmak, évente frissítve
- a képzés megvásárlásával minden későbbi frissítéshez hozzáférsz majd
- email support
- A keresőoptimalizálás alapjai
- B2B keresőoptimalizálás helye és szerepe
- Bullseye SEO framework
- B2B vs B2C SEO: különbségek, hasonlóságok
- Lead generálás elmélete és folyamata
- B2B SEO esettanulmányok
- Kinek és hogyan SEO-zunk egy B2B tartalmat?
- Amiről nem beszélnek: a B2B SEO nehézségei és hátrányai
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Kinek szól a képzés?
A képzés elsősorban azoknak a cégeknek, vezetőknek és marketingeseknek szól, akik:
- B2B cégeknél dolgoznak és tervezik a keresőoptimalizálást
- B2B cégeknél korábban próbálkoztak már SEO-val, de kevés sikert értek el
- szkteptikusan, hogy B2B téren is lehet-e / van-e értelme keresőoptimalizálni
- olyan marketingesek, akik a „nehéz utat” választják és kifejezetten B2B cégeknek akarnak SEO szolgáltatást nyújtani
Ki készítette az anyagot?
Az anyagot Papp Gábor készítette, aki a hazai és nemzetközi piacon több tucat B2B SEO projektet vitt már végig különböző iparágakban. Látta és ismeri a legtöbb problémát, a belső döntési folyamatokat, akadályokat és a lehetőségeket is. A képzés az elmúlt 10 év gyakorlati tapasztalata alapján készült.