Ecommerce Kulcsszókutatás
- videós és szöveges anyagokkal
- ingyenes és fizetős eszközök bemutatása
- Kulcsszókutatás alapjai és technikái
- Ingyenes és fizetős eszközök
- Az oldalstruktúra és architektúra alapjai és felépítése
- Termék és kategória kulcsszavak
- Blogposzt kulcsszavak és konverzió
- Google Search Console használata
A képzés 2024. tavaszától lesz elérhető.
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Kifejezetten ecommerce és webshopos projektek számára létrehozott kulcsszókutatás képzés.
Az alábbi kérdéseket és témaköröket járjuk körbe a képzés során:
- Milyen a jó kulcsszó? Milyen a rossz kulcsszó?
- Milyen egy ideális kulcsszókutatás eredménye egy webshop esetében?
- Hogyan kell oldalstruktúrát tervezni kulcsszavak alapján?
- Miben különböznek a kategória és termék kulcsszavak?
- Hogyan találhatunk jó kulcsszavakat blogposztokhoz?
- Hogyan lehet konvertálni az embereket termékekre egy-egy blogposztból?
Kinek hasznos ez a képzés?
A képzést elsősorban azoknak ajánlom, akik:
- most kezdenek bele egy saját webshopba
- már most saját ecommerce projekten dolgoznak
- egy webshop online marketingeseként dolgoznak