SEMrush képzés
- videós anyagok
- gyakorlati példák
Az anyag 10 részből áll.
- Hogyan hozz létre saját SEMrush fiókot?
- Hogy szerezz adatokat egy weboldalról?
- Hogy azonosítsd a legerősebb versenytársakat?
- Hogyan találd meg a versenytársak témáit?
- Hogyan elemezd a versenytársak kulcsszavait?
- Hogyan készíts készíts Keyword Gap elemzést?
- Hogy szerezz sok kulcsszó ötletet?
- Hogy találd meg a versenytársak online forgalmi forrásait?
- Hogy találd meg a versenytársra mutató legjobb linkeket?
- Hogy készíts Backlink Gap elemzést?
A képzés részletes leírásokat és magyar nyelvű videós oktató anyagokat is tartalmaz.
A képzést összeállította
Senior SEO szakértő @ The Pitch. Korábban egy hazai SEO ügynökség társtulajdonosa volt, és részt vett egy több százezres látogatottságú nemzetközi blog felépítésében is.
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Miről szól a landing page képzés?
A SEMrush az egyik legjobb online marketinges eszköz, amit sokan főként keresőoptimalizálásra használnak. De nem csak arra jó. Ugyanis használhatod akár fizetett hirdetések elemzésére, közösségi média tartalmak menedzselésére, vagy más célokra is.
Ebben a képzésben összeszedtük azokat a módszereket, amiket a leggyakrabban használunk a platformon. Ha most kezdesz ismerkedni az online marketinggel és a keresőoptimalizálással, ezek akár heti szinten jól jöhetnek a munkád során.