Webshop szövegírás
- webshopok számára
- videós és írott anyagok
- konkrét példákkal
- Legfontosabb SEO faktorok bemutatása
- SEO szövegírás alapjai és szabályai
- Webshop tartalmak típusai
- Webshop szövegek típusai
- Útmutató webshop blogposzt szövegíráshoz
- Útmutató webshop termékoldal szövegírához
- Útmutató webshop kategória oldal szövegíráshoz
- Search Console használata ecommerce szövegíráshoz
- Meggyőzési technikák
- Konkrét példák és esettanulmányok
A képzés 2024. tavaszától lesz elérhető.
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
A képzésben több anyagon, példán és konkrét esettanulmányokon keresztül mutatjuk be egy ecommerce oldal szövegírásának fontos elemeit.
- Érdekel, hogy milyen tartalmakkal és szövegekkel lehet a legtöbb eladást elérni egy webshop esetében?
- Hogyan kell felépíteni és megírni egy jó termékoldalt?
- Hogyan lehet növelni egy kategória oldal eredményességét SEO szempontból?
Ezekre a kérdésekre mind választ ez a képzés.
Az anyag lépésről lépésre végigvisz a legfontosabb feladatokon és bemutatja azokat a tippeket és trükköket is, amivel azokat az apró dolgokat tudod hozzátenni a webshopodhoz, amit a konkurencia nem ismer.
Tudtad? Én magam is tulajdonosa és egyben marketingese vagyok egy webshopnak. Tehát a képzésben bemutatott tudást nemcsak az élmeletben ismerem, hanem a gyakorlatban is alkalmazom. Ügyfeleknél és a saját webshopomnál is!