Dupla opt-in

A dupla opt-in (double opt-in) egy extra lépés az opt-in folyamatban, melyben a felhasználónak meg kell erősítenie az email címét és egyúttal újra biztosítani a hirdető céget az érdeklődéséről.

Online Marketing Szótár > Dupla opt-in

Dupla opt-in

Mi az a dupla-opt in?

A dupla opt-in (double opt-in) egy extra lépés az opt-in folyamatban, melyben a felhasználónak meg kell erősítenie az email címét és egyúttal újra biztosítani a hirdető céget az érdeklődéséről.

A dupla opt-in előnyei

Sokat vitatott kérdés marketingesek körében az a kérdés, hogy a dupla vagy pedig az egyszeri opt-in a hatékonyabb. Mind a két oldal mellett van sok érv és ellenérv. Az alábbiakban a dupla opt-in mellett szóló néhány adatot mutatjuk be:

  • Biztosak lehetünk abba, hogy nem kerültek a listánkra elgépelt vagy nem létező email címek.
  • A dupla opt-in segítségével azonnal megkezdhető az email kommunikáció, itt már adhatunk további információkat termékeinkről, szolgáltatásainkról vagy akár rögtön meg is jutalmazhatjuk az új feliratkozókat.
  • Statisztikák szerint dupla opt-in esetében jelentősen alacsonyabb a leiratkozók aránya, mint egyszeri opt-in esetében.

 


Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

195 feliratkozó 4 nap alatt

A blog indulásakor azt ígértük, hogy transzparensek leszünk és sok olyan információt osztunk majd meg, amelyekből tényleg tanulni lehet. Itt a példa, hogy igazat mondtunk. :) Arról írtunk, hogyan gyűjtöttünk 4 nap alatt 195, 2 hét alatt pedig 500+ feliratkozót.
email marketing tippek, trükkök

Sokan mondják, hogy az email marketing halott. De nincs igazuk. Most olyan email marketinges trükköket gyűjtöttem össze, amit neked is érdemes kipróbálnod.