Sikeres SEO stratégiák (könyv és kutatás)
A koronavírus sokak életét felborította, és alig győzünk igazodni hozzá. Mi elsősorban szakmai szemmel néztük meg a hatását, és kezdtünk el kutatni, hogy milyen iparágat hogyan érinthetett. Már 2020 áprilisában volt egy korai verziójú adatbázisunk, aminek segítségével számokkal alátámasztva mérni tudtuk, hogy mely szektorra milyen hatással volt maga a vírus, a nyáron beköszönő enyhítés a korlátozásokban, valamint az őszi ismételt szigorítás.
Az adatok folyamatos frissítésével végül nem csak egy teljeskörű, kétnyelvű adatbázissá nőtte ki magát a kezdeti, belső használatra tervezett verzió, hanem úgy döntöttünk, egy könyvet is készítünk hozzá, ami mindenkinek segítség lehet, aki új, online jelenlétre építő vállalkozásba szeretne belevágni ebben a különösen komplex helyzetben.
Mit tartalmaz a könyv?
Ez a könyv két részből áll, ami valójában három:
- Írásos bemutató a magyar piacon használt sikeres SEO stratégiákról
- Részletes magyarázó videók a könyvben kifejtett stratégiákrók
- Niche adatbázis az általunk megtalált legjobb magyar és nemzetközi piaci résekről, keresési adatokkal ellátva
A teljeskörű tudásanyagot ez a három tétel adja át.
A könyv tartalma
A könyv az alábbi üzleti modelleket dolgozza fel, és hoz rá kézzelfogható konkrét példákat:
- Affiliate, azaz keresztmarketingre építő weboldalak
- AdSense, azaz hirdetési modellel támogatott oldalak
- Arbitrázs, azaz extra szolgáltatásokat kínáló oldalak
- B2B, lead generáló oldalak
- Webáruházak, amik jól építenek a tartalommarketingre
A niche adatbázis tartalma
A niche adatbázis csupa olyan konkrét témakört tartalmaz, amire van mérhető keresési mennyiség, tehát tényleg érdekli az embereket. A keresési adatokra vonatkozóan pedig nem csak átlagolt számokat tartalmaz, hanem havi bontásban is mellékeltünk adatokat, tehát lemérhető például az is, hogyan érintette a koronavírus az egyes niche-eket.
A magyar adatbázis több, mint 4.000 kulcsszót, a nemzetközi pedig több, mint 14.000 kifejezést tartalmaz. Csoportosítva, kategorizálva és nehézségi szinttel megjelölve.
Ki írta a könyvet?
A könyvet Nagy Gábor és Papp Gábor írták 2021. januárjában. Azóta folyamatosan frissítik az anyagot.
A könyv borítója joggal indulhatna a legunalmasabb könyvborító címért és méltán szerezne jó helyet. Ha viszont a tartalmát nézzük, akkor már más a helyzet.
A könyv nagyon részletes és végre életszerű, valós példákat takar. Nem általános SEO technikákról beszél, hanem konkrét SEO stratégiákról, amik működnek a hazai piacon. A tematikát itt tudod megnézni:
Hol tudod megvenni?
A könyv csak online, digitális formában érhető el az alábbi linken:
https://thepitch.hu/online-marketing-kepzesek/#seo-konyvek
A könyveket digitálisan pdf formátumban tölthető le az email címmel és jelszóval ellátott felületről. A linket és jelszót a fizetés után az általad megadott email címre küldjük. A niche adatbázis online táblázat formájában kerül megosztásra szintén egy egyedi jelszóval ellátott online felületeten.
Könyv ára
“Sikeres SEO stratégiák a magyar piacon” könyv + magyarázó videók: 19.990 Ft + ÁFA
Niche adatbázis magyar és nemzetközi (angol) adatokkal: 29.990 Ft + ÁFA
A könyv és a kutatás 39.990 Forint + ÁFA áron vásárolható meg.
Gyakran ismételt kérdések
Mikor és milyen formában kapom meg az anyagot?
A vételár beérkezésekor fogunk elküldeni neked a rendelésed során megadott email címre.
Mikor frissül az anyag?
Amennyiben valamilyen komoly frissítés jön ki vagy az anyag egyes részei pontosításra szorulnak, akkor azokat beépítjük majd a könyvekbe.
Kell-e valamit csinálnom ahhoz, hogy a frissített anyagokat is megkapjam?
Nem szükséges. Amint az anyagot frissítjük, a legújabb verzió elérhető az online felületen. A nagyobb frissítésekről emailt küldünk az email címedre.
Vásárlás: https://thepitch.hu/online-marketing-kepzesek/#seo-konyvek