Google Search Console képzés
- videós anyagok
- egyedi templatek
- support
- Google Analytics vs. Google Search Console
- Melyik hol mér? Hogyan mérnek? Hogy kell őket bekötni?
- Mérési különbségek és hátterük
- Analitikai anomáliák a Search Consoleban
- Search Consolet segítő pluginok
- Kulcsszó report készítése (testre szabható template)
- Hogyan és mire használd az eredményeket?
- Impression (megjelenítés)
- Click (kattintás)
- CTR (átkattintási arány)
- High Impression + low CTR (magas megjelenítés, alacsony átkattintási arány)
- Biggest loser (legnagyobb vesztes)
- Biggest winner (legnagyobb győztes)
- No change (nincs változás)
- #5-10 (5-10. pozíció között lévők)
- #11-20 (11-20.pozíció között lévők)
- A GSC egyéb pro felhasználási módjai
- Oldal alapú kulcsszóoptimalizálás utólag
- Eszköz adatok alapján oldal tartalmának optimalizálása
- Branded vs non-branded adatok
- RankBrain és CTR
Az anyag hasznos mindenki számára, aki:
- eddig még nem használta a Google Search Console-t, de úgy érzi szüksége lehet rá
- már korábban is aktívan használta, de a funkciók és lehetőségek csak egy részét ismeri benne
- aki eddig profi Search Console felhasználónak gondolta magát, de közben rájött, hogy sokkal több rejlik a rendszerben, ha van egy jó blueprint és dokumentáció hozzá (mint amilyen ez a képzés és template)
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Miről szól a Google Search Console képzés?
A Google Search Console képzés egy átfogó, mégis nagyon specifikus anyag.
Tartalmazza:
- a Search Console bekötéséhez kapcsolatos információkat és leírást
- a mérési eljárásával kapcsolatos korlátozásokat, anomáliákat
- a Google Analytics és Search Console közötti kapcsolatot és mérési hátteret
- az adatok elemzéhez tartozó keretrendszert
- Search Console pluginok listáját
- Taratalomoptimalizálási módszereket és technikákat (részletes leírással)
- testre szabható templatet
- a GSC egyéb profi felhasználási módjait
- az oldal alapú kulcsszóoptimalizálás és az eszköz adatok alapján történő tartalomoptimalizálás leírását
- valamint a branded vs non-branded adatok elemzésének hátterét és technikáját
Az általános leírás és beállítási útmutató mellett napi szinten használható tanácsokat és tippeket ad a Google Search Console tényleg profi használatára.
Ráadásul ez a legrészletesebb anyag magyar nyelven, és olyan információkat, tippeket és trükköket tartalmaz, amiről a hazai weben mások még nem írtak.
Emellett egy részletes útmutatót és templatet is tartalmaz arra vonatkozóan, hogy az adatokat hogy kell értelmezni és milyen tartalomírási és újraírási lépéseket lehet megvalósítani ezek alapján.
Kinek érdemes megvenni a képzést?
A képzés több célcsoportnak is szól. A Search Console az egyik leghasznosabb SEO eszköz, ennek ellenére kevesen hozzák ki a maximumot belőle. A képzés hasznos azoknak, akik:
- még csak most ismerkednek a Google Search Console lehetőségeivel, de szeretnék profin beállítani és használni
- már korábban is aktívan használták, de a funkcióknak és lehetőségeknek csak egy töredékét ismerik
- aki már eddig is pro szinten használták, de hisznek benne, hogy még ennél is többet ki lehet hozni belőle egy SEO process segítségével
Tetszett a cikk? Szeretnél még több ilyet olvasni?
Akkor iratkozz fel és küldünk egy emailt, ha hasonló cikket írunk!