The Pitch Blog

Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.

Blog

Egy érdekes robots.txt hiba, ami nullázta a weboldal organikus forgalmát

A blogra írt cikkek hatására egyre többen találnak meg egzotikus és szuper érdekes SEO problémákkal. A mai nap futott be pont egy ilyen kérdés is, ami elsőre egyszerűnek tűnt, aztán kiderült, hogy mégsem az.

legjobb tantermi online marketinges képzések

A legjobb tantermi online marketinges képzések a hazai piacon

Az elmúlt években sokszor kaptam meg azt a kérdés, hogy tudok-e jó általános online marketinges tanfolyamot ajánlani. A válaszom nagyjából mindig ugyanaz volt. Ezért úgy döntöttem, hogy inkább írok egy cikket róla.

seo vs cro

SEO vs CRO: Hogyan szerezz több vevőt organikus weboldal látogatóidból

Gyakran visszatérő kérdés, hogy a SEO vagy a CRO a hatékonyabb online marketinges csatorna. Ha csak egyre van lehetőségünk, akkor melyikre koncentráljunk? Mennyire működnek ezek külön vagy épp együtt?

westend seo gdpr

Megújult a Westend weboldala: SEO és GDPR tapasztalatok

Megújult a Westend arculata. És ezzel együtt a weboldala is. Ott viszont számos komoly hiba és meglepő elem található.

Google SERP Features lista

Google SERP Features: a teljes lista

Az elmúlt években angol és magyar nyelven megszaporodtak azok a Google találatok, ahol most már nem csak 10 szöveges elem jelenik meg az első találati oldalon. Most ezeket gyűjtötttem össze egy listába. És igyekeztem mindegyik elemhez külön-külön screenshotot is csatolni.

kpmg seo esettanulmány

Miért nincs egyetlen organikus olvasója sem a KPMG blogjának?

Egy érdekes technikai hiba miatt a KPMG könyvvizsgáló és tanácsadó cég blogjának nincs egyetlen olvasója sem organikus találatokból. Nem volt triviális, de utánajártam, hogy ennek mi lehet az oka.

wordpress weboldal

WordPress: veled vagy nélküled?

Hiába a legnépszerűbb és legtöbbet használt CMS a WordPress, mégis sok kritika éri. Ezek között vannak valós és nehezen alátámasztható érvek is.

google hirdetés ads reverse engineering

Google Ads reverse engineering: így fejtsd vissza mire hirdetnek a versenytársak!

Néhány ügyes megoldással meg lehet azt nézni, hogy egy iparág szereplői vagy egy konkrét versenytárs milyen kifejezésekre futtat Google Ads hirdetést. Sőt, azt is láthatjuk, hogy milyen hirdetési szöveget használ, vagy épp mennyit költ havonta Google Ads-re.

Bátor Tábor pro bono seo

Pro Bono SEO 2019-ben: újabb remek évet zárt a Bátor Tábor

A Bátor Tábor 2019-ben is nagyon jó évet zárt az adó 1% felajánlások terén. Ennek egyik oka a jó organikus helyezésekben keresendő.

Etikátlan “szavazatvásárlás” strukturált adatok és JSON-LD segítségével

Az egyik hazai marketinges blognál felfigyeltem több olyan megoldásra és módszerre, amelyek elsőre furának és etikátlannak tűntek. Ahogy egyre mélyebbre ástam, kiderült, hogy a megérzésem helyes volt.