Blog

The Pitch Blog

Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.

mi az a buyer persona

Mi az a Buyer Persona? Miért és hogyan hozz létre egyet?

A klasszikus marketing alapjainak egyik fő tétele, hogy minden cég számára meg kell határozni azt a célcsoportot, akik felé kommunikálni és értékesíteni szeretnénk. Az online térben a buyer persona segíthet ennek a finomításában.

üzleti podcast
írta:

Üzleti és vállalkozói podcast: a thepitch.hu története

A Biznisz Boyz Podcast 5. adásában szakmai, üzleti és vállalkozói kérdésekről beszélgettünk.

email marketing tippek, trükkök
írta:

5 hatékony email marketing tipp és trükk

Sokan mondják, hogy az email marketing halott. De nincs igazuk. Most olyan email marketinges trükköket gyűjtöttem össze, amit neked is érdemes kipróbálnod.

facebook képméret

Facebook borítókép méret – Mekkora képet válasszak? (frissítve 2018-ra)

Ebben a cikkben hasznos és praktikus tanácsokat találsz arra vonatkozóan, hogy 2018-ban milyen Facebook borítókép méreteket érdemes használni. Sőt mindenhol készítettem Photoshop (PSD) templateket is, amelyeket le is tudsz ingyen tölteni. Miért jó ez? A Photoshop temaplatet felhasználva nem kell bajlódni a beállításokkal, méretekkel. Ha nem használsz Photoshopot, mert túl bonyolult és körülményes – semmi […]

google data studio data blending
írta:

Google Data Studio Data Blending: sokat vártunk rá, de végre megjött!

Elsőre nem tűnik nagy dolognak, de mégis az. Mostantól elérhető a Google Data Studio Data Blending funkciója. Ha tudod mi az, akkor örülj velem együtt. Ha nem, akkor olvasd el a cikket és utána örüljünk együtt.

Hogy fulladt káoszba a weboldal költöztetés? – Rosenstein marketing esettanulmány

Az online elérhető tartalmak 91%-ára nem érkezik forgalom Googleből. Gyakorlatilag így van ezzel a híres budapesti vendéglő, a Rosenstein is. Egy hibás weboldal költöztetés miatt ugyanis a weboldalukat egyáltalán nem lehet megtalálni a Google keresőben.

google ads vagy google adwords cover
írta:

A Google Ads váltja a Google AdWords-öt. De miért?

A Google 2018. június 27-én bejelentette, hogy 18 év használat után visszavonultatja az AdWords & DoubleClick brandeket és a Google Ads névvel helyettesíti.

interjú: online marketinges szakma jelene és jövője
írta:

Interjú a hazai marketingszakma jelenéről és jövőjéről

A hazai marketing szakma jelenéről és jövőjéről kérdezett a Magyar Marketing Szövetség. Az interjúból többek között kiderül, hogy véleményem szerint merre tart az online marketing, akár itthon, akár világ szinten és hogyan ítélem meg a hazai marketingszakma felkészültségét.

ikea webáruház keresőoptimalizálás audit
írta:

A legjobb webshop SEO audit, amit valaha olvastál – IKEA esettanulmány

Az IKEA az egyik legismertebb bútor- és lakberendezési áruház. Évente milliók vásárolnak náluk és járnak a weboldalukon. Ebben az elemzésben egy SEO audit keretében azt néztem meg, hogy milyen a weboldal keresőoptimaliázálása, milyen hibák vannak az oldalon és hogyan kellene azokat javítani.

online marketing eszközök evolúciója

Online marketing eszközök evolúciója

Miért érdekes az online marketing eszközök fejlődése? Több szempontból megvizsgálható a kérdés. Nyilván nem az eszközök számának növekedése az igazán izgalmas, hanem az azok okozta piaci hatásoknak a vizsgálata. Legyen szó a szoftverek felhasználási szokásairól, vagy munkaerőpiaci, HR oldalról érkező elvárásokról. Ezen aspektusokat vettem górcső alá.  2011-ben Scott Brinker (VP Platform Ecosystem at HubSpot) pubikált […]