2018-ban a The Pitch elindította Magyarország legnagyobb SEO meetupját! Célunk, hogy kézzelfogható, gyakorlati tudást adjunk mindenki számára. 3 év szünet után visszatér a SEO Meetup, és a tervek szerint 2024-től rendszeresen fogunk eseményeket tartani!
Az idei utolsó SEO Meetupon 2 előadás vár ránk: meghallgathatjuk hogyan válik az AI a modern SEO és a személyre szabott ügyfélkezelés részévé. Beszélgetünk arról, milyen irányba tart a keresőoptimalizálás az AI korában, és arról is, hogyan lehet az AI segítségével személyre szabott e-maileket küldeni a hatékonyabb ügyfélkapcsolatokért.
Az eseményen való részvétel ingyenes, de a létszámkorlát miatt regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a meetup.com felületén tudsz. Az eseményre csak akkor tudjuk biztosítani a belépésed, ha ezt legkésőbb az eseményt megelőző napon éjfélig megteszed.
Program:
Előadások:
1. előadás: Szabó Balázs (SEO Specialist @ Intren): SEO = Search Engine Optimist
Mit csinál(jon) ma egy keresőoptimalizálással foglalkozó marketinges? És holnap? Hogyan változik a keresőoptimalizálás szerepe és stratégiája az AI-val átitatott digitális marketingben? Milyen szemléletmódra van szüksége egy modern SEOsnak?
2. előadás: Mester Tomi (Data Scientist): ___ %-ot nőtt a retention, miután LLM-alapú személyre szabott üdvözlő email-eket küldtem a tagoknak (Data Science Klub esettanulmány)
Ahogy nőtt a Data Science Klub úgy szembesültem két problémával. 1) Sok funkció és előadás érhető már el a klubban, nem egyértelmű, hogy kinek melyikkel érdemes kezdenie. 2) Sajnos már nincs időm minden tagot egy személyes onboarding call-ban köszönteni. (Amikor indult a klub, ezt még csináltam.) A kettő probléma együtt pedig már égető lett és megoldásért kiáltott. Az első ötletem: legyen egy részletes kérdőív, ami alapján küldhetek egy személyes email-t a tagoknak. A második pedig: csinálja mindezt egy jól prompt-olt LLM-alapú AI megoldás. Ennek a megoldásáról és tapasztalatairól fogok mesélni.
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 50 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszönjük!
Ismét egy különleges eseménnyel készülünk: idén is közös meetupot tartunk a PPC Pro Meetup-pal, egy új helyszínen Budapesten, az OTP Madarász Viktor utcai irodaházában.
Gyalogos bejárat:
https://maps.app.goo.gl/fBggedH2dAkCMb6v5
Váci út 135-139 C
Az eseményen való részvétel ingyenes, de a létszámkorlát miatt regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a meetup.com felületén tudsz, az eseményre csak akkor tudjuk biztosítani a belépésed, ha ezt legkésőbb az eseményt megelőző napon éjfélig megteszed.
Program:
Előadók:
Buru Ferenc, Digital Sales Lead Advisor (OTP)
Mire is (nem) jó a PPC-snek az AI, ami (e)M(e)L.
Az AI (ML) csont már szinte érdektelen, de attól még PPC-sként napi szinten (kellene) dolgoz(n)unk vele. Nem baj tehát ha értjük hogy mire számíthatunk ezektől az algoritmusoktól, és mi az amit hiába várunk tőlük, de legfőképpen: mit kell nekünk biztosítani ahhoz, hogy a segítségünkre legyenek.
Szuhi Attila, SEO szakértő (ite.hu)
A Google kiszivárgott rangsorolási tényezőinek SEO tanulságai
Idén tavasszal kiszivárogtak a Google rangsorolási tényezői. Mit lehet ezekből megtanulni és hasznosítani a gyakorlati SEO-ban, és hogyan lehet több organikus forgalmat vinni egy weboldalra?
Vajna Balázs, Head of Analytics (MarketingLens Ltd.)
Tippek és trükkök BigQueryben a hatékony adatelemzéshez
A BigQuery egyre ismertebbé válik digitális adatok tárolására és elemzésére. Az előadás röviden bemutatja, milyen adatokat lehet viszonylag egyszerűen BigQuerybe exportálni, aztán különböző tippeket sorolok fel az elemzéshez (SQL funkciók, függvények), melyek egyes digitális adatoknál (pl. Search Console, GA4) kifejezetten hasznosak.
Ha kérdésed merül fel az esemény kapcsán, írj a [email protected] email címre vagy tedd fel nekünk a PPC Pro facebook csoportban!
2024 szeptember 18. 18:00 - 20:15
OTP Bank Oktató Központ
1138 Budapest, Váci út 135-139 C
2+1 előadás keretén belül megnézünk egy AI eszközök által vezérelt SEO munkafolyamatot és egy konkrét programmatic SEO-t is használó esettanulmányt. A téma bár nem új keletű, de sokakat érdekel és folyamatosan lehet új dolgokat tanulni belőle.
Az eseményen való részvétel ingyenes, de a létszámkorlát miatt regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a meetup.com felületén tudsz, az eseményre csak akkor tudjuk biztosítani a belépésed, ha ezt legkésőbb az eseményt megelőző napon éjfélig megteszed.
Program:
Előadások:
0. előadás: Csabai Ádám: Tisztázzuk, hogy mi az az AI és mi a Programmatic SEO
Egy rövid bevezető előadás, aminek annyi a célja, hogy mindenki egy szintre kerüljön. Mire használható az AI a SEO-ban? És mi is pontosan az a programmatic SEO? Néhány bevezető példa és screenshot a következő 2 előadás megalapozásához.
1. előadás: Szabó Csaba: Ormótlanul hosszú promptok: workflow, előnyök, és hátrányok
A generatív AI eszközöket nem könnyű úgy megzabolázni, hogy minél kevesebb időt beleölve minél jobb minőségű outputot kapjunk. Ennek tipikusan két iskolája van: 1) sok rövid prompttal iteratív módon haladunk a kívánt output felé, vagy 2) egy ormótlanul hosszú prompttal (+1-2 apró, iteratív finomítással) igyekszünk elérni a kívánt hatást. Mind a kettőnek megvannak az előnyei és hátrányai. Az előadás a hosszú promptokról fog szólni, annak előnyeiről és hátrányairól. Továbbá bemutatom nektek, hogy milyen workflow-val állíthatok össze könnyedén egy ilyen promptot, és hogy utána milyen folyamatok segítségével juthatunk el egy kész tartalomig.
2. előadás: Kőrösi Bálint: Az AI használata Programmatic SEO-ban: canicompostit.com esettanulmány
Egy niche ötletből a kivitelezésen és a forgalomgeneráláson át egészen a monetizációig. Rengeteg kísérlet és példa arra, hogy mi működött és mi nem – nem elmélkedünk, hanem tényleg megnézzük egy élő projekten.
3 év szünet után visszatér a SEO Meetup, és a tervek szerint 2024-től rendszeresen fogunk eseményeket tartani! De már az idei évre is szerveztünk egy alkalmat a PPC Pro Meetuppal közösen 2023. november 29-re.
Az eseményen való részvétel ingyenes, de a létszámkorlát miatt regisztrációhoz kötött. Regisztrálni a meetup.com felületén tudsz, az eseményre csak akkor tudjuk biztosítani a belépésed, ha ezt legkésőbb az eseményt megelőző napon éjfélig megteszed.
Program:
Előadók:
Geiger Tamás, COO (JabJab)
A GA4 első éles éve: a jó, a rossz és a csúf… dolgai
A legtöbb helyen lassan egy éve gyűjti az adatokat a GA4. Az elmúlt 1 évben is szép számmal jöttek ki újdonságok, emelett egyre nagyobb alaptudás áll rendelkezésre, ami a mindennapi használat során fontos, hogy meglegyen.
Thresholding, not set források, új Google Tag, fontos új funkciók és még mindig fájó hibák ültetnek mindenkit hullámvasútra, kapcsolja be mindenki a biztonsági övét, mert együtt ülünk fel most erre az élménytúrára.
Flekács Zoltán, Partner, Head of Performance (Growww Digital)
Haladó Performance Max / Shopping kampányoptimalizálás
Egy kampány, nem kampány. Azaz, ha igazán ki akarod használni a shopping hirdetésekben rejlő lehetőségeket, akkor nem úszod meg, hogy több kampányba szegmentáld a termékeidet. De mi alapján? Ennek az eldöntésében segítenek azok a technikák és scriptek, amelyekről ez az előadás szól.
Papp Gábor, CEO and Head of SEO (The Pitch)
SEO vs. PPC vagy SEO & PPC?
Aki hallott már marketing vagy SEO témában előadni, az tudhatja, hogy sokszor viccelődök a PPC-vel a SEO javára. Szakmai vélemény a humoron túl: Mit tanulhat az egyik a másiktól? Hogyan lehet összehangolni a folyamatokat?
Csabai Ádám, SEO Consultant (The Pitch)
ChatGPT (és AI) használata SEO folyamatokban
Ebben az előadásban megmutatom, hogy ügynökségi szinten mire használtuk a ChatGPT-t (és mire nem) 2023-ban. Bemutatok egy tanulási görbét alapszinttől kezdve haladó+ SEO feladatokig.
18:00-18:15 // Ecommerce SEO Intro
Papp Gábor: SEO Meetup + Ecommerce SEO
18:15-19:00 // Ecommerce SEO
Csabai Ádám: Ecommerce SEO a gyakorlatban
Ádám előadásában hazai példákon keresztül mutatja be a téma jó és rossz példáit.
19:00-19:30 // Q&A: beszélgetés és kérdések az ecommerce SEO-ról
Papp Gábor & Csabai Ádám
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 40 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi
18:00-18:10 // Érkezés
18:10-19:00 // Data36 esettanulmány — egy egy-emberes online biznisz előnyei (és hátrányai)
Előadó: Mester Tomi (Data Analyst @Data36.com)
Téma: Az előadásában Tomi részletesen bemutatja, hogy:
– Mi az a Data36.com? Honnan indult és hova tart?
– Milyen marketing csatornákat használ?
– Ezek közül mi működik, mi nem? (SEO, email, social, paid ads stb)
– Hogyan építette fel a teljes funnelt?
– Hogyan építette fel a landing page-ket? Hogyan optimalizálja őket?
– Milyen elemzéseket készít saját magának?
– Miket A/B tesztel és miket nem?
– Milyen hibákat követett el korábban és miket csinálna másként?
Az előadás végén lehetőség lesz kérdezni is.
19:00-21:00 // Panelbeszélgetés
Téma: Mi várható 2020-ban, milyen irányba fordulnak a digitális marketing trendek? Trendek, gondolatok, vélemények és konfliktusok!
Résztvevők:
– Semsei Balázs (Vodafone)
– Minorics Dávid (Mito)
– Holló Krisztián (Ingatlan.com)
– Moderátor: Geiger Tamás
Belépés:
A belépő 2000 forint, amit jótékony célra ajánlunk fel. A helyszín (Premier Kultcafé) Európa legnagyobb fogyatékosság-barát kávézója, ahol fogyatékossággal élők dolgoznak, szóval az összeg jó helyre megy majd. Az eseményen kizárólag a belépő megváltása ellenében lehet részt venni.
Fizetés: a helyszínen készpénzben kell rendezni (vagy Revoluton)
18:00-18:30 // Érkezés
18:30-20:00 // SEO Panelbeszélgetés
Résztvevők:
– Szabó György (Centrál Media, Head of SEM and Audience Science)
– Nagy Gábor (hellogabor.com, SEO szakértő)
– Sepsey Barna (The Pitch, COO)
Moderátor: Papp Gábor (The Pitch, Head of SEO)
Témák:
– Hol van most a SEO helye a marketing csatornák között?
– Hogyan változott a keresőoptimalizálás megítélése az elmúlt 10 évben?
– Mi éri meg jobban? Ha in-house van a SEO? Vagy ha ki van szervezve?
– Miben más ha valaki in-house dolgozik, mintha külsős lenne? Milyen előnyök és hátrányok vannak?
– Mekkora a mozgás a két terület között? Gyakori hogy valaki belsős és utána külsős lesz?
– Mennyire fontos a menedzsment buy-in-je? Mennyire kell érteni a SEO-t a döntéshozónak?
– Hogy lehet megküzdeni azzal, ha a menedzsment nem érti a SEO hasznát és lényegét? Milyen technikákkal lehet meggyőzni őket, hogy ez igenis kell és hasznos?
– Melyek a legjobb SEO eszközök? Kicsiknek és nagyoknak?
– Mennyire jók a nagy enterprise SEO eszközök?
– Merre tart a SEO?
– Miben más ahhoz képest, mint ami 5-10 éve volt?
– Hogy érdemes elindulni ezen a területen? Milyen skilleket érdemes fejleszteni?
20:00-21:00 // kötetlen beszélgetés, sörözés
Belépés:
A belépő 2000 forint, amit jótékony célra ajánlunk fel. A helyszín (Premier Kultcafé) Európa legnagyobb fogyatékosság-barát kávézója, ahol fogyatékossággal élők dolgoznak, szóval az összeg jó helyre megy majd. Az eseményen kizárólag a belépő megváltása ellenében lehet részt venni.
Fizetés: a helyszínen készpénzben kell rendezni (vagy Revoluton)
Étel + ital: a helyszínen lehetőség van használni a Premier Kultcafé kávézóját, ahol kávét, szendvicseket, innivalókat, sört is lehet venni.
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 100 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi
18:00-18:15 // Tech SEO Intro
Papp Gábor: SEO Meetup + Tech SEO
18:15-19:00 // Tech SEO Audit
Molnár Balázs: Technikai SEO audit a gyakorlatban
Balázs előadásában végigmegy azon a folyamaton, amit az ügyfelei esetében is el szokott végezni, amikor technikai SEO auditot készít. Legyen szó akár egy több százezer oldallal rendelkező webshop közel 100 oldalas elemzéséről vagy csak egy pár oldalban összefoglalható agilis auditról.
19:00-19:30 // Gyakori Tech SEO hibák
Sepsey Barna: Technikai SEO horror sztorik
Egy olyan előadást hallhattok majd, ahol a meglepő és elképesztő technikai SEO hibákat fog a gyakorlatban bemutatni Barna. De minden esetben azt is hozzáteszi majd, hogy miként lehetett volna elkerülni ezeket.
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 50 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi
18:00-18:50 // On-page SEO
Papp Gábor: Melyik tartalmi SEO faktor a legfontosabb? Hogyan optimalizálj egy SEO szöveget?
(Single variant és multivariant on-page SEO optimalizálás tesztek eredményeinek bemutatása a hazai piacon.)
18:50-19:30 // Szövegírás
Dávid Ádám: Színház az egész SEO
Kreatív írás trükkök a keresőoptimalizálás szolgálatában
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 50 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi
18:00-18:15 // Linképítés
Papp Gábor: téma felvezetés
18:15-19:00 // Linképítés I.
Seres Zsigmond Gábor: Linképítés és Online PR a gyakorlatban
19:00-19:45 // Linképítés II.
Verdes Tamás: Közéleti témák és civil szervezetekkel való együttműködések szerepe a linképítésben (esettanulmány)
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 70 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi
2018 december 4. 18:00 - 20:00
UPcenter Budapest
1114 Budapest, Bartók Béla út 29.
A bejárat a Bartók Béla út 29. és 31. épületek közötti kis bejárónál van. A Kelet Café utáni saroknál a Móricz irányában.
18:00-18:15 // Arrival
18:15-19:00 // SEO Presentation
3 Advanced SEO Techniques You Have (Probably) Never Heard About // Gabor Papp (The Pitch)
19:00-19:45 // PPC Presentation
Planning the festive season with Google Ads // Ivan Somlo (Click2Digital, Managing Director)
The festive period can feel like a three-month marathon run at the pace of a sprint. Still, you can get ahead of the competition and outsmart your holiday shoppers if you find the right strategy for your business.
19:45-20:45 // Panel discussion
20:45- // Pizza & beer
The language of the event is ENGLISH.
2018 október 18. 18:00 - 21:00
Prezi House of Ideas
1065 Budapest, Nagymező u. 54-56
18:15-19:45 // Kulcsszókutatás a gyakorlatban
Témák:
Az előadás hossza: 90 perc. Az előadás közben és utána is lehet majd kérdezni.
Előadó: Papp Gábor (https://thepitch.hu)
19:45-től // Networking
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 50 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi
2018 szeptember 25. 18:00 - 20:00
Ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros u. 58/A
Előadások:
1) SEO Meetup kickoff (15 perc)
Rövid bemutatkozó arról, hogy:
2) A SEO 2018-ban: trendek, tévhitek, mítoszok (90 perc)
Témák:
Az előadás 90 percben, (mély)szakmai oldalról közelíti meg a témát. Lehetőség lesz az előadás közben és után is kérdezni.
Előadó: Papp Gábor (https://thepitch.hu)
Egyéb információ: a terem befogadóképessége 70 fő. Aki RSVP-zik, de nem tud jönni, az legkésőbb 24 órával a meetup kezdése előtt mondja le a részvételi szándékát. Mások elől ne vegyük el a helyet! Köszi.