SEO alapú versenytárselemzés
- online képzés
- 5 részes, mélyreható tudásanyag
- gyakorlati feladatok
1. nap: Hogyan azonosítsuk versenytársainkat?
- Eszközök, módszerek és megoldások bemutatása
2. nap: Versenytársak forgalmi adatainak összegyűjtése
- Traffic overview (általános forgalmi adatok) gyűjtése
- Traffic breakdown (részletes forgalmi adatok) elemzése
- Havi forgalom kiszámítása egyes cégekre
3. nap: Hogyan készítsünk iparági összehasonlítást?
- Industry average breakdown (iparági adatok) készítése
4. nap: Domain információk összegyűjtése
- Organikus forgalom
- Kulcsszavak száma a Google top 100 találati listáján
- Domain hitelesség (domain authority, DA)
- Oldal hitelesség (page authority, PA)
- Domain spam faktor (spam score)
- Domain megbízhatósági faktor (Trust Flow)
- Hivatkozási faktor (Citiation Flow)
- Oldalra mutató linkek száma (backlinks)
- Oldalra mutató domainek száma (referring domains)
- Oldalra mutató domainek iparági besorolása (topic #1)
5. nap témája: Stratégia-alkotás, konkrét jövőbeli célok meghatározása
- Elkészült adatbázis elemzése
- Rövidtávú versenytársak elemzése
- Konkrét jövőbeli célok meghatározása
- Hosszútávú versenytársak elemzése
- Online marketing stratégia alapok meghatározása
- SEO javaslatok és célok megfogalmazása
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Miről szól a képzés?
A SEO alapú versenytárselemzés egy részletes folyamatot mutat be, amelynek keretében megismerheted a versenytársaid SEO munkáját, az általuk elért eredményeket és támpontokat kaphatsz a saját oldalad fejlesztéséhez. A framework egyaránt használható már meglévő cégek SEO stratégiájának fejlesztésére és újonnan induló cégek számára is.
Mit érhetek el a képzéssel? Mi a képzés célja?
A SEO alapú versenytárselemzés képzés célja, hogy bevezetést nyújtson a versenytárselemzés és a keresőoptimalizálás alapjaiba, majd ezekre az alapokra építve azonnal alkalmazható technikákat és eszközöket adjon át a résztvevőknek.
A képzés módja
A képzés 5 részből áll, amelyeket online lehet elérni.
Kinek érdemes végigcsinálnia a képzést?
A SEO alapú versenytárselemzés képzésünket azoknak ajánljuk akik ismerkedni szeretnének a keresőoptimalizálással és egy átfogó képet szeretnének kapni versenytársaik tevékenységéről, illetve szeretnék saját pozíciójukat belőni a piacon online marketing szempontból. Emellett a képzés alapján megtudhatod, hogy milyen eredményeket reális elérni SEO eszközökkel és mit kell tudnia egy SEO szakértőnek.