Versenytárselemzés és piackutatás

  • lépésről-lépésre
  • tippek és trükkök
34 990 Ft 49 990 Ft

Kuponkód beváltása

Az árak nettó árak, az általános forgalmi adót (ÁFA) nem tartalmazzák.

  • Versenytárselemzés célja
  • Elemzési szempontok
    • Jogi háttér
    • Üzleti szempontok
    • Pénzügyi mutatók
    • Marketing eszközök és csatornák
  • Elemzési eszközök bemutatása
    • ingyenes és fizetős eszközök
  • Elemzési korlátok és lehetőség
  • Konkrét példák, esettanulmányok

A képzést összeállította

Papp Gábor

Online Marketing és SEO szakértő

Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.

A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.


A Képzésről

A képzés azt a folyamatot veszi végig, ahogy mi szoktunk elemezni egy-egy piacot vagy piaci szereplőt. Legyen szó egy olyan feladatról, amikor nulláról kell belépni egy piacra, vagy már egy meglévő cég versenytársait és üzleti lehetőségeit kell feltérképezni.

A képzést tehát nem kifejezetten egy “csak marketing” célú elemzést mutat be, hanem egy részletesebb versenytárselemzést és piackutatást, aminek egy eleme a marketing. De emellett számos egyéb területet is megvizsgál.

Milyen területeket érint az elemzés?

  • Jogi
  • Üzleti
  • Pénzügyi
  • Marketing

Reális elvárás, hogy ennyi területhez egyszerre értsek én is?

A jó hír, hogy nem kell minden területhez mélyen érteni.

Csak ismerni kell az alapvető összefüggéseket, amiket a képzés részletesen bemutat majd.

Mire lesz szükségem?

A legtöbb elemzéshez ingyenes eszközök is bőven elegendőek, de 1-2 területen megkönnyíti a munkát, hogyha van hozzáférésünk fizetős eszközökhöz is. Ezt a képzésben mindenhol jelezem, hogy milyen elemzéseket milyen eszközzel lehet elvégezni. És hogy melyik területen érdemes néhány ezer forintot fizetni egy-egy eszközért, amiknek köszönhetően sokkal gyorsabban tudunk sokkkal mélyebb és részletesebb információkat beszerezni.