Kulcsszókutatás képzés (haladó)
- haladó és profi szint
- 7 videós anyag
- email support
Profi és haladó kulcsszókutatási megoldások
Haladó kulcsszókutatási technikák:
- SEO nehézség és verseny meghatározása adott kifejezésre
- Versenytárs alapú (competitor based keyword research)
- Téma alapú kulcsszókutatás (topical keyword research)
- Kulcsszavak visszafejtése (content based keyword reverse engineering)
- Google Search Console másodlagos kulcsszavak
- Latent Semantic Indexing használata
- TF*IDF alapú másodlagos kifejezések
- On-page search során gyűjtött kifejezések
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Miről szól a kulcsszókutatás képzés?
A haladó kulcsszókutatás képzés azt mutatja meg, hogy miként lehet profi módon felkutatni és kiválasztani azokat a fő kulcsszavakat és kifejezéseket, amelyekre releveáns forgalom terelhető a saját weboldalunkra. Legyen az akár egy ecommerce webáruház, egy szolgáltató cég cagy akár egy non-profit szervezet.
A tanfolyam 7+1 részletes videón keresztül mutatja be a különböző technikákat, folyamatokat és szoftvereket.
Mit érhetek el a képzéssel? Mi a képzés célja?
Habár sok információs csatorna áll a vásárlás előtt állók rendelkezésére a tájékozódáshoz, a Google 2015-ben végzett kutatása szerint a leggyakrabban használt eszköz erre a kereső.
Az anyag célja, hogy mélyebb betekintést nyújtson a keyword research folyamatába és túllépjen azokon az alap technikákon, amit a piac legtöbb szereplője alkalmaz.
A haladó megoldásokkal ugyanis olyan kifejezésekre találhatunk, amelyekre a versenytársak nem koncentrálnak.
A klasszikus kulcsszókutatási folyamatok egyik nagy hátránya, hogy ezekben mindenki ugyanazt csinálja és ugyanazokat az eszközöket használja (pl Google Keyword Planner, Keywordtool.io, Ubersuggest, Google Autocomplete stb), és ennek köszönhetően az elemzési eredmények is nagyjából ugyanazok lesznek. Így szinte mindenki ugyanazokra a kifejezésekre próbál meg optimalizálni. És elsiklanak olyan kifejezések felett, amiket az előbb említett eszközök nem dobnak ki.
A képzés módja
A képzés 7+1 videón keresztül mutatja be az advanced keyword research workflow-ját. Mindenhol külön kiemelve, hogy milyen megoldások működnek a leghatékonyabban. Akár a hazai piacon, akár nemzetközi színtéren.
Kinek érdemes végigcsinálnia a képzést?
Ezt a képzést azoknak hoztam létre, akik nem csak ismerkedni szeretnének a SEO-val, hanem egy nagy(obb) lépést akarnak előre tenni, hogy tényleg profi alapokra helyezzék az oldaluk keresőoptimalizálását. Ennek a kiindulópontja pedig egy részletes kulcsszókutatás.