SEO riport minta (Google Data Studio)
- testre szabható mintával
- Google Data Studio alapú SEO kimutatás
- A Google Data Studio report részletes bemutatása, lehetséges következtetések levonásával
- A SEO kimutatásban felhasznált adatok előkészítésének bemutatása
- A kimutatás elkészítésének lépései
Tematika
- Data Studio: hogyan köss be adatforrásokat
- Data Studio: Search Console Dashboard
- Data Studio: Rank Tracker template
- Data Studio: CTR outlier template
Elsajátítási időtartam: 1-2 óra.
Elsajátítható képességek: magasfokú SEO riportálási eredményesség, havi 4-6 óra időmegtakarítással.
Megtakarítás: folyamatos munka esetén a második hónaptól megtérül a befektetett idő.
A képzést összeállította
Évek óta foglalkozik keresőoptimalizálással, több Seedcamp és Techstars befektetésnek is segített növelni az organikus forgalmát.
A The Pitch Education társalapítója. Korábban olyan márkákkal dolgozott együtt, mint a Telekom, E.ON, Porsche Hungária, Ringier Axel Springer, Kürt Akadémia, Tresorit, HVG, Codeship, RisingStack, Design Terminál és egy New York Times Best Selling Author.
A Képzésről
Miről szól a képzés?
A SEO kimutatás egy olyan díjnyertes* riportálási keretrendszert mutat meg, amit Google Data Studio segítségével azonnal tudsz használni bármilyen saját projektednél. Vagy akár ügyfélmunkák során.
Kapsz egy számos ügyféllel tesztelt SEO kimutatást, ami a jelentős területeket lefedi, megtanulhatod könnyedén szerkeszteni, ezáltal lerövidítve a reportingra fordított időt úgy, hogy a tartalomból nem veszítesz. Sőt.
A képzéshez kapcsolódó cikk: https://thepitch.hu/seo-beszamolo/
A képzés módja
A képzést online felületen lehet elérni. Hozzáférést kapsz az álatalam készített reporthoz, melyet utána a leírtak és a videókban bemutatott instrukciókat követve a saját képedre tudsz kapni, majd azonnal használni.
Kinek érdemes végigcsinálnia a képzést?
A SEO kimutatás Google Data Studio segítségével képzést azoknak ajánljuk, akik foglalkoznak keresőoptimalizálással és az eredményeik ábrázolását szeretnék magasabb szintre emelni, vagy a kötelező kimutatások elkészítési idejét jelentősen csökkenteni. Lehet ez egy ügynökségi, vagy szabadúszó SEO-s munka során, vagy felsővezetés felé való reportolásnál is akár.