Above the Fold

Az Above the Fold (ATF) az a tartalom, amit a felhasználó egyből lát, mielőtt lejjebb görgetne. A Google 2012-ben hozta létre a Page Layout algoritmusát (oldal elrendezési algoritmus), ami megbünteti és hátrébb helyezi azokat az oldalakat, amelyeknek túl sok reklámja van ebben a zónában.

Online Marketing Szótár > Above the Fold

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

fontos google algoritmus frissítések

A Google minden hónapban több száz apró módosítást végez a keresőjének az algoritmusában. Ezek közül csak néhány kap nagy sajtóvisszhangot. Azok is jellemzően azért, mert egész iparágakat képesek felforgatni.
ikea webáruház keresőoptimalizálás audit

Az IKEA az egyik legismertebb bútor- és lakberendezési áruház. Évente milliók vásárolnak náluk és járnak a weboldalukon. Ebben az elemzésben egy SEO audit keretében azt néztem meg, hogy milyen a weboldal keresőoptimaliázálása, milyen hibák vannak az oldalon és hogyan kellene azokat javítani.
Kulcsszó kereső cover

A legjobb kulcsszavak megtalálása és kiválasztása nem könnyű feladat. Ahhoz, hogy tényleg a megfelelő kifejezésekre optimalizálhassuk tartalmunkat, elengedhetetlen a legjobb kulcsszó kereső szolgáltatások alkalmazása.