Dupla opt-in
Mi az a dupla-opt in?
A dupla opt-in (double opt-in) egy extra lépés az opt-in folyamatban, melyben a felhasználónak meg kell erősítenie az email címét és egyúttal újra biztosítani a hirdető céget az érdeklődéséről.
A dupla opt-in előnyei
Sokat vitatott kérdés marketingesek körében az a kérdés, hogy a dupla vagy pedig az egyszeri opt-in a hatékonyabb. Mind a két oldal mellett van sok érv és ellenérv. Az alábbiakban a dupla opt-in mellett szóló néhány adatot mutatjuk be:
- Biztosak lehetünk abba, hogy nem kerültek a listánkra elgépelt vagy nem létező email címek.
- A dupla opt-in segítségével azonnal megkezdhető az email kommunikáció, itt már adhatunk további információkat termékeinkről, szolgáltatásainkról vagy akár rögtön meg is jutalmazhatjuk az új feliratkozókat.
- Statisztikák szerint dupla opt-in esetében jelentősen alacsonyabb a leiratkozók aránya, mint egyszeri opt-in esetében.