CPM

A CPM az angol "Cost Per Mille" rövidítése, amelynek a jelentése magyarul ezrenkénti költség. Az online hirdetések egy olyan formája, amelyben a hirdető el tudja helyezni a hirdetését egy felületen. Ezután minden ezredik megjelenésre a hirdetőnek egy előre meghatározott összeget kell fizetnie a felület tulajdonosának. A legnépszerűbb hirdetési felületek a keresőmotorok és a weboldalak.

CPM

CPM jelentése

A CPM az angol “Cost Per Mille” rövidítése, amelynek a jelentése magyarul ezrenkénti költség. Az online hirdetések egy olyan formája, amelyben a hirdető el tudja helyezni a hirdetését egy felületen. Ezután minden ezredik megjelenésre a hirdetőnek egy előre meghatározott összeget kell fizetnie a felület tulajdonosának. A legnépszerűbb hirdetési felületek a keresőmotorok és a weboldalak.

Milyen esetekben érdemest CPM-et használni?

  • Márka felismerés növelése: Újonnan induló vagy terjeszkedni vágyó brandek számára kiváló lehetőség, hogy megismertessék a nevüket a leendő vásárlókkal és üzleti partnerekkel.
  • Célzott közönség: Abban az esetben, ha egy olyan oldalon hirdetünk, ahol előre tudjuk a látogatókról, hogy érdeklődnek a termékeink iránt érdemes lehet ezt a hirdetési formát választani.

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról