CPM
CPM jelentése
A CPM az angol (Cost Per Mille) rövidítése. CPM / Cost Per Thousand Impression.
A CPM magyarul az ezer megjelenítésre jutó költséget jelenti. Az online hirdetések egy olyan formája, amelyben a hirdető el tudja helyezni a hirdetését egy felületen. Ezután minden ezredik megjelenésre a hirdetőnek egy előre meghatározott összeget kell fizetnie a felület tulajdonosának. A legnépszerűbb hirdetési felületek a keresőmotorok és a weboldalak.
Milyen esetekben érdemest CPM-et használni?
- Márka felismerés növelése: Újonnan induló vagy terjeszkedni vágyó brandek számára kiváló lehetőség, hogy megismertessék a nevüket a leendő vásárlókkal és üzleti partnerekkel.
- Célzott közönség: Abban az esetben, ha egy olyan oldalon hirdetünk, ahol előre tudjuk a látogatókról, hogy érdeklődnek a termékeink iránt érdemes lehet ezt a hirdetési formát választani.