Brand

A brand a fogyasztókban kialakult vélemények és elvárások összessége egy adott termékkel, szolgáltatással vagy céggel kapcsolatban. A brand jelentése magyarul márka.

Brand

A brand jelentése

A brand a fogyasztókban kialakult vélemények és elvárások összessége egy adott termékkel, szolgáltatással vagy céggel kapcsolatban. A brand jelentése magyarul márka.

A brand további jelentései

Mivel a brand szónak sokan más és más jelentést tulajdonítanak, így összeszedtünk még két fontosat:

  • A brand az immateriális javak közé tartozó eszköz. Nincsen fizikai formája és pontosan nem határozható meg az értéke, de ez a cég egyik legfontosabb eszköze.
  • A brand egy olyan termék, szolgáltatás vagy koncepció, amely nyilvánosan megkülönböztetett a többi ilyen terméktől, szolgáltatástól és koncepciótól, annak érdekében, hogy könnyű legyen hirdetni és beszélni róla.

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

vállalati hírnév - employer branding

A vállalati hírnév kialakításában komoly szerepe van az online tartalomnak és a SEO-nak. Ez pedig direkt hatással van az employer brandingre is.
online brand és hírnév védelme

Mára egyre többen ismerik fel, hogy az offline márkaépítés mellett oda kell figyelni az online megjelenésre is. Sok területen pedig már erősebb is az online brand hatása és megelőzi az offline termékek által elérhető eredményeket.