Black Friday akció!

Online marketing és SEO képzések 30-60% kedvezménnyel!
Akció kezdetéig hátralévő idő:

CTR – átkattintási arány

A Click-Through Rate (CTR), vagyis átkattintási arány (százalékban kifejezve), amelyen a felhasználók egy ökológiai gombra kattintanak keresési eredmény. Ezt úgy számítják ki, hogy elosztjuk az összes szerves anyagot a kattintások teljes száma alapján, majd megszorozva 100-al.

Online Marketing Szótár > CTR – átkattintási arány

CTR – átkattintási arány

Az átkattintási arány jelentése

A Click-Through Rate (CTR), vagyis átkattintási arány (százalékban kifejezve), amelyen a felhasználók egy ökológiai gombra kattintanak keresési eredmény. Ezt úgy számítják ki, hogy elosztjuk az összes szerves anyagot a kattintások teljes száma alapján, majd megszorozva 100-al.

Az átkattintási arány (CTR) számolása

Az átkattintási arány kiszámolásához el kell osztani a megjelenések számát a kattintások számával.

kattintási arány számolása (CTR)

Hol találkozhatunk a CTR-rel?

Az átkattintási arányt (CTR-t) gyakran használják az online marketing területén. A CTR segítségével mérhető a hirdetések hatékonysága. Legyen szó a Google Adwords vagy épp a Facebook hidetéseiről.

A Google Ads hirdetések során a CTR segítségvél mérjük mennyire sikeres egy hirdetés. Ugyanis hiába jelenik meg egy hirdetésünk a felhasználónak, ha nem kattint rá.

A Facebook hirdetések eseében is beszélühetünk átkattintási rátáról.


Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

195 feliratkozó 4 nap alatt

A blog indulásakor azt ígértük, hogy transzparensek leszünk és sok olyan információt osztunk majd meg, amelyekből tényleg tanulni lehet. Itt a példa, hogy igazat mondtunk. :) Arról írtunk, hogyan gyűjtöttünk 4 nap alatt 195, 2 hét alatt pedig 500+ feliratkozót.
konverzió jelentése

A konverzió azt jelenti, amikor a weboldal látogatója teljesít valamilyen üzletileg (gazdaságilag) fontos célt, ami elősegíti a vállalkozás fejlődését.
seo trükk

Ezzel az a haladó SEO trükkel és néhány jól megírt Google Script-tel 20-50%-kal növelhető egy weboldal organikus forgalma. Ennek a folyamatát mutatom meg ebben a cikkben.
seo reverse engineering

Milyen jó lenne, ha létezne olyan eszköz, amivel mondjuk modellezni lehet egy másik weboldal Google Search Console fiókját! Ahol látnánk, hogy milyen kifejezésekre szerepelnek jól! És milyen tartalmak hozzák a legtöbb forgalmat. A jó hír: ez nem csak álom, hanem valóság.