PR

A PR az angol Public Relations szó rövidítése. A PR jelentése: az a tevékenység, amiben egy vállalat, cég, szervezet tudatosan meghatározza a környezetével történő kommunikcáióját.

PR

A PR jelentése

A PR az angol Public Relations szó rövidítése. A PR az a tevékenység, amiben egy vállalat, cég, szervezet tudatosan meghatározza a környezetével történő kommunikcáióját.

Egy cégnek mindig az adott profilhoz és környezethez kell alakítania a saját kommunikációját. Ebből következőn a PR mint tevékenység több célt is szolgálhat. Az egyik meghatározó eleme a PR-nak, hogy az adott cég építse, gondozza és megvédje a saját hírnevét.

A PR tevékenység eszközei

A Public Relations minden olyan módszert és technikát magában hordoz, amellyel pozitívan tudja befolyásolni a környezetét. Ezek a PR eszközök az alábbiak lehetnek:

  • felmérések, kutatások
  • közösségi média (social media)
  • hírlevél (newsletter)
  • márka- és imázsfilmek, videók
  • konferenciák, előadások
  • szponzoráció
  • kiállítások, szakmai vásárok

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

PR eszközök és PR tippek

Startupok esetében gyakran luxus egy PR-szakértő megfizetése. De a megfelelő PR eszközök segítségével akár mi magunk is elláthatjuk ezt a feladatot. Lehetséges-e szinte 0 forintból hatékony PR-t csinálni? Ha igen, hogyan?
Tömeges linkszerzés: hatékony linképítési technika

Megmutatom, hogyan tudsz hatékonyan linkeket építeni egy márkának, amely korábban nem, vagy csak korlátozottan foglalkozott keresőoptimalizálással.