Direkt marketing

A direkt marketing egy olyan hirdetési stratégia, amely a sokszor személyre is szabott hirdetést közvetlenül a potenciális vásárlónak juttatja el. Legnépszerűbb csatornái közé tartozik az email és a telefon.

Online Marketing Szótár > Direkt marketing

Direkt marketing

Direkt marketing jelentése

A direkt marketing egy olyan hirdetési stratégia, amely a sokszor személyre is szabott hirdetést közvetlenül a potenciális vásárlónak juttatja el. Legnépszerűbb csatornái közé tartozik az email és a telefon.

A direkt marketing céljai

A direkt marketing célja az, hogy potenciális vásárlót valamilyen tevékenység végrehajtására ösztönözzük:

  • Látogassa meg a weboldalt
  • Telefonáljon több információért
  • Vásárolja meg a terméket

A direkt marketing előnyei

  • Az üzenetet személyre lehet szabni, ami jól esik a vásárlónak.
  • Nagyobb a megtérülési rátája, mint egy hagyományos hirdetésnek, mivel rögtön olyan emberekhez juttatjuk el az üzenetet, akiről tudjuk, hogy érdeklődnek a hirdetett termék vagy szolgáltatás iránt.
  • Könnyen lehet mérni, hogy mennyire sikeres.

Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról