Impression

Az impression jelentése magyarul megjelenés. Hirdetések esetében azt jelenti, hogy az adott hirdetés megjelenik a hirdetői felületen (pl. weboldal, keresőmotor). Keresőmotorok esetében pedig azt, hogy az adott weboldal megjelenik a találati listában. Fontos megjegyezni, hogy egyik esetben sem biztos, hogy a felhasználó látta az adott hirdetést, weboldalt (pl. lehet hogy nem görgetett le odáig) az csak megjelent az adott felületen.

Impression

Impression jelentése

Az impression jelentése magyarul megjelenés. Hirdetések esetében azt jelenti, hogy az adott hirdetés megjelenik a hirdetői felületen (pl. weboldal, keresőmotor). Keresőmotorok esetében pedig azt, hogy az adott weboldal megjelenik a találati listában. Fontos megjegyezni, hogy egyik esetben sem biztos, hogy a felhasználó látta az adott hirdetést, weboldalt (pl. lehet hogy nem görgetett le odáig) az csak megjelent az adott felületen.

Miért fontos a megjelenés?

A megjelenés egy fontos mérőszám, amely megmutatja, hogy hány embert ért el a hirdetésünk. Ezt használjuk fel a CPM esetében, ami egy olyan hirdetési modell, amelyben egy meghatározott számú megjelenés után kell adott összeget fizetni. Ezen kívül számos fontos mérőszámot meg tudunk határozni a segítségével, például az átkattintási arányt (CTR), amely azt mutatja meg, hogy 100 megjelenésből hány esetben kattintottak rá a hirdetésünkre.


Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról