
2022 számokban és a terveim 2023-ra
Idén is megírtam milyen volt 2022 és mennyire sikerült teljesíteni a kitűzött célokat. Valamint megterveztem azt is, hogy mit várok az új évtől.
Online marketing és SEO szakértő. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
Idén is megírtam milyen volt 2022 és mennyire sikerült teljesíteni a kitűzött célokat. Valamint megterveztem azt is, hogy mit várok az új évtől.
Nemzetközi téren már 2019 óta nagy SEO trend a featured snippet, ahol a Google 0. organikus pozíciójában jelenik meg egy találat egy keresés során. Egészen az idei évig itthon ez viszont nem volt elérhető a magyar piacon.
Korábban éves szinten akár 20-30 cikket is írtam a The Pitch blogjára. 2022-ben 9 hónap alatt pedig csak 5-nél járok. Miért?
Sokak szerint egyre gyengébb a Google találatok minősége. Ezzel sok téren én is egyetértek. De azért az általános kijelentésnél kicsit árnyaltabb az összkép.
Léteznek dedikált SEO szótárak, vagy angol-magyar SEO szótárak is. De miért nincs magyar-magyar SEO szótár? Nah, most már van.
A Webkincstár weboldala pár hónapja eltűnt a Google találatok között. A cikkből kiderül miért.
A Vodafone szóra történő Google keresés során az első találat egy 404-es hibaoldal, ami történetesen a főoldal. Mi az oka és mi ment félre? Ennek jártam utána.
A kifli.hu néhány hete az összes kategória oldalát noindexre tette. Miért? Hogy nem vették észre?
Ilyen volt a 2021-es év. És ezeket várom 2022-től.
Ebben a cikkben annak jártam utána, hogy a hazai piacon milyen affiliate lehetőségek és sikerek vannak. Ehhez pedig konkrét adatokat kértem a legnagyobb hazai affiliate hálózattól.