
Amikor elszabadul az automata SEO / az AI
Ahol automatizálni akarják a SEO-t, ott gyakran meglepő problémák jönnek elő.
Online marketing és SEO szakértő. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.
Ahol automatizálni akarják a SEO-t, ott gyakran meglepő problémák jönnek elő.
Vadonatúj, eddig nem látott fordítás készült a WordPresshez! Magyar premier csak a The Pitchen!
Az elmúlt két évtizedben aligha volt (egyik napról a másikra) akkora változás digitális analitika téren, mint ami idén vár ránk július 1-jén.
Idén is megírtam milyen volt 2022 és mennyire sikerült teljesíteni a kitűzött célokat. Valamint megterveztem azt is, hogy mit várok az új évtől.
Nemzetközi téren már 2019 óta nagy SEO trend a featured snippet, ahol a Google 0. organikus pozíciójában jelenik meg egy találat egy keresés során. Egészen az idei évig itthon ez viszont nem volt elérhető a magyar piacon.
Korábban éves szinten akár 20-30 cikket is írtam a The Pitch blogjára. 2022-ben 9 hónap alatt pedig csak 5-nél járok. Miért?
Sokak szerint egyre gyengébb a Google találatok minősége. Ezzel sok téren én is egyetértek. De azért az általános kijelentésnél kicsit árnyaltabb az összkép.
Léteznek dedikált SEO szótárak, vagy angol-magyar SEO szótárak is. De miért nincs magyar-magyar SEO szótár? Nah, most már van.
A Webkincstár weboldala pár hónapja eltűnt a Google találatok között. A cikkből kiderül miért.
A Vodafone szóra történő Google keresés során az első találat egy 404-es hibaoldal, ami történetesen a főoldal. Mi az oka és mi ment félre? Ennek jártam utána.