13

képzés

84

bejegyzés

Papp Gábor

Online marketing és SEO szakértő. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.

BEST OF

google kulcsszavak átfedése
írta:

Hogyan domináld a SEO piacot kulcsszó-átfedésekkel?

A query overlap (kulcsszó-átfedés) abban segít, hogy egyszerre akár több weboldalt is a Top10-be hozz ugyanarra a kifejezésre.

GDPR tanácsok és megoldások
írta:

GDPR tanácsok és megoldások online marketingeseknek

Sokakat lázban tart a GDPR, de nagyon sok tévhit és hibás információ kering a neten. Ebben a cikkben a GDPR online marketinges részére vonatkozóan gyűjtöttem össze a legfontosabb infokat.

seo előadás
írta:

Elindult Magyarország legnagyobb SEO Meetup-ja

Elindult Magyarország legnagyobb SEO Meetup-ja. Csatlakozz Te is!

írta:

Redirect audit nagy site-ok esetében Wayback Machine API segítségével

Az archive.org segítségével akár egy több migráción átesett oldal elrontott redirectjei is megmenthetőek. A helyrehozásukhoz az alábbi lépéseket kell végigcsinálni.

seo kémkedés internal search adatbázisban
írta:

SEO kémkedés az eMAG, Media Markt és Amazon internal search adatbázisában

Miként lehet egy ecommerce cég oldalán történő keresési ajánlatokat kinyerni? Nem egyszerű, de lehetséges. A cikkben megtalálod a részletes leírást.

google scraping related search
írta:

Google scraping: így gyűjtsd le az összes kapcsolódó kulcsszót és keresési kifejezést

Néhány egyszerű lépésben össze lehet gyűjteni egy adott kulcsszóhoz kapcsolódó összes keresési kifejezést és keyword-öt. Egy sima Google Scraper segítségével. Ebből a cikkből kiderül hogyan.

seo podcast interjú
írta:

1,5 órás SEO podcast és interjú

Ebben a SEO podcastben 1,5 órán keresztül beszélgettünk a legfontosabb SEO elemkről, mítoszokról, amiket sokan még mindig elhisznek, linképítési tippekről, trükkökről, a duplikált tartalomról és a gyakori átirányítási hibákról.

tartalommarketing
írta:

Mennyit ér a tartalommarketing? Így spórolok évi ~20 milliót Google Adwords-ön

A tartalom a király – az elmúlt években még a csapból is ez folyt. Ezzel emelkedő pályára állt a tartalommarketing és egyre többen kezdtek el contentet gyártani. De vajon megéri nekik? Mennyit is ér valójában a tartalom?

nagyvállalati seo hiba
írta:

Nagyvállalati SEO hibák

A keresőoptimalizálás során nem csak lehetőségek, hanem veszélyek is felbukkannak. Ilyenkor pedig könnyű hibákat elkövetni. Ezek egy része nem okoz komoly gondot. Máskor igen. Most a súlyos hibák közül gyűjtöttem össze párat.

írta:

Így győztem le a CIB internetbankot SEO-ban egyetlen blogposzttal!

Akár egyetlen jól célzott blogposzttal is meg lehet verni még nagyvállalatokat is SEO-ban. A cikk célja, hogy utat mutasson a nagy cégeknek milyen módon érdemes fejleszteni a tartalom alapú rendszereiket és kommunikációjukat.