13

képzés

96

bejegyzés

Papp Gábor

Online marketing és SEO szakértő. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.

BEST OF

google medic algoritmus frissítés
írta:

Hogyan tette tönkre a Medic update a teljes fogászati iparágat?

A Google Medic algoritmus frissítés alapjaiban forgatta át sok iparág organikus találatait. Köztük az orvosi és fogorvosi szektort. A cikkből kiderül miért és hogyan.

google medic algoritmusfrissítés
írta:

Egy érdekes SEO teszt: Google Medic Update

Néhány hete teszteltem a Google Medic algoritmus frissítés hatását a keresőoptimalizálásra. Érdekes, de nem meglepő dolgokra bukkantam.

infografika készítés online
írta:

Infografika készítés online

Az infografika segít a száraz tényekből emészthető adatokat készíteni. Ebben a cikkben összeszedtük hogyan és milyen eszközök segítségével lehet egy infografikát létrehozni.

404 hiba - oldal nem található
írta:

Hogyan írj saját 404 hiba keresőt Google Sheetsben!

Néhány sor kóddal Te is írhatsz magadnak saját 404-es hiba keresőt Google Sheetsben. Itt a teljes leírás, hogy tudod ezt megtenni.

üzleti podcast
írta:

Üzleti és vállalkozói podcast: a thepitch.hu története

A Biznisz Boyz Podcast 5. adásában szakmai, üzleti és vállalkozói kérdésekről beszélgettünk.

email marketing tippek, trükkök
írta:

5 hatékony email marketing tipp és trükk

Sokan mondják, hogy az email marketing halott. De nincs igazuk. Most olyan email marketinges trükköket gyűjtöttem össze, amit neked is érdemes kipróbálnod.

A Google története
írta:

A Google története: Az alapítóktól a szolgáltatásokig

Ismerd meg a Google alapítói, Larry Page és Sergey Brin, és a cég rövid, de inspiráló történetét a szilícium-völgyi garázstól a Googleplex-ig.

google data studio data blending
írta:

Google Data Studio Data Blending: sokat vártunk rá, de végre megjött!

Elsőre nem tűnik nagy dolognak, de mégis az. Mostantól elérhető a Google Data Studio Data Blending funkciója. Ha tudod mi az, akkor örülj velem együtt. Ha nem, akkor olvasd el a cikket és utána örüljünk együtt.

keresőoptimalizálás tévhitek és legendák
írta:

SEO mítoszok és tévhitek

Ebben az ingyenes mini képzésben 15 SEO mítoszt és tévhitet gyűjtöttünk össze. Ezek sokszor teljesen hibás állításokat tartalmaznak, sőt van köztük olyan tanács is, amit sokan követnek, pedig kifejezetten károsak!

google ads vagy google adwords cover
írta:

A Google Ads váltja a Google AdWords-öt. De miért?

A Google 2018. június 27-én bejelentette, hogy 18 év használat után visszavonultatja az AdWords & DoubleClick brandeket és a Google Ads névvel helyettesíti.