Offline hirdetés

Az offline hirdetések közé tartoznak az újságok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok, valamint az összes olyan kézzel fogható hirdetési eszköz, amely nem a digitáls hirdetések közé tartozik.

Online Marketing Szótár > Offline hirdetés

Offline hirdetés

Az offline hirdetések közé tartoznak az újságok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok, valamint az összes olyan kézzel fogható hirdetési eszköz, amely nem a digitáls hirdetések közé tartozik.

Az offline hirdetés az online hirdetés közti különbség

Az offline hirdetések jellemzően abban különböznek az online hirdetésektől, hogy az adott célcsoportot jellemzően nehezebb elérni és eljuttatni egy digitális csatornához, weboldalhoz, mint egy online kampány esetében. Az offline hirdetések mérési lehetősége lényegesen nehezebb és bonyolutlabb tud lenni, mint az online hirdetéseké.

Emellett komoly eltérés is lehet az online és offline hirdetések konverziós aránya között.

Ennek ellenére gyakran érdemes offline hirdetéseket is alkalmazni, főleg akkor hogyha helyi közönségeket szeretnénk elérni.


Cikkek, ahol írtunk már erről a témáról

Politikai SEO esettanulmány

A House of Cards legújabb évadjában bemutattak egy olyan marketing eszközt, a keresőmanipulációt, amit akár választások eldöntésére is lehet használni. Hogy ez mennyire nem csak légbőlkapott dolog, azt ebben az esettanulmányban mutatom meg.