Keresőoptimalizálás és a minőségi tartalom
Mindenhol azt halljuk, hogy a jó pozícióhoz minőségi tartalom kell. De mit is jelent pontosan a minőségi tartalom a Google szemével?
Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.
Mindenhol azt halljuk, hogy a jó pozícióhoz minőségi tartalom kell. De mit is jelent pontosan a minőségi tartalom a Google szemével?
A cikk megmutatja hogyan érdemes egy mobilalkalmazás marketingjét stratégiai szinten átgondolni, valamint hogyan kell eszközöket és csatornákat választani hozzá.
A SofőrHívó sztori egy olyan startup esettanulmány, amely bemutatja a cég indulásának és növekedésének a történetét. A cikkben egy élő példán keresztül követhető végig, hogy egy startup milyen növekedési fázisokon megy keresztül.
A Neticle szoftverének segítségével azt vizsgáltuk meg, hogy a magyar weben hogyan ítélik meg a SEO-t, azaz a keresőoptimalizálást. Ebben a posztban pedig az elemzés legérdekesebb tanulságait foglaltuk össze.
Összeszedtük azokat a szakaszokat, amiket egy startup átél a növekedése során. Így látható lesz, hogy melyik fázisban mi számít növekedésnek, és mikor kell, hogy képbe kerüljön a growth hacking.
A freemium modell az egyik legelterjedtebb monetizációs és eladási technika, amit főként szoftvereknél és online termékeknél szoktak alkalmazni. A modell lényege, hogy a termék vagy szolgáltatás ingyenesen hozzáférhető mindenki számára, de a prémium funkciókért már fizetni kell.
Ha megtanulunk készség szinten használni több online marketinges eszközt, akkor olyan kreatív megoldásokat hozhatunk létre, amivel konkrét üzleti értéket lehet teremteni. 2-3 eszköz kombinációjával például azt vizsgáltam meg, hogy hol a legjobb munkára a WiFi!
Egy jó SEO audit segít végigelemezni hogy egy weboldal megfelel-e a modern keresők aktuális követelményeinek, és hogy valójában keresőbarát-e az adott oldal.
Ebben a posztban olyan alap és haladó szintű SEO tippeket találhatsz, amiket a gyakorlatban is alkalmazni tudsz. Használd Te is ezeket a SEO tippeket, hogy előrébb kerülj a Google rangsorában!
A helyi keresőoptimalizálás (local SEO) az egyik leghatékonyabb kiegészítő online marketing megoldás, mégis meglehetősen kevés cég használja. Már relatív alacsony idő- és energiabefektetéssel is jó eredményeket lehet elérni a helyi versenytársakhoz képest.