The Pitch Blog

Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.

Blog
195 feliratkozó 4 nap alatt

Így gyűjtöttünk 195 feliratkozót 4 nap alatt

A blog indulásakor azt ígértük, hogy transzparensek leszünk és sok olyan információt osztunk majd meg, amelyekből tényleg tanulni lehet. Itt a példa, hogy igazat mondtunk. 🙂 Arról írtunk, hogyan gyűjtöttünk 4 nap alatt 195, 2 hét alatt pedig 500+ feliratkozót.

Hatékony Gmail használat alapjai

Hatékony Gmail használat 1. rész: Így használd az email fiókod

Ma már rengeteg időt töltünk el emailezéssel. Épp ezért reális elvárássá válik, hogy ha ez nem része a hatékony munkavégzésünknek, akkor rövidítsük le ezt az időt. Ez a kis Gmail “élet hack” útmutató segít, hogy ebből az elpazarolt időből spóroljunk és azt a fontos feladatainkra fordítsuk.

Weboldal sebesség teszt

5 eszköz weboldal sebesség tesztelésére

A weboldalak betöltési sebessége rendkívül fontos faktora a jó Google helyezésnek és a magas konverziónak. Ahhoz, hogy a sebességet ellenőrizni és optimalizálni tudjuk, érdemes weboldal sebesség tesztelésre alkalmas eszközöket használnunk.

Megújul a The Pitch

Megújult a The Pitch!

2013-ban egy fiataloknak szóló blogként, hírportálként jött létre a The Pitch. Mára azonban megváltozott az oldal célja és fókusza. A cél mostantól az, hogy Magyaroroszág egyik legolvasottabb online marketing blogját hozzuk létre és segítsünk kialakítani egy új online marketinges generációt.

Weather Flow - üzleti esettanulmány

A Weather Flow sztori

A Weather Flow a világ egyik legsikeresebb, ráadásul magyar csapat által készített Windows Phoneos időjárás applikációja volt. Mára azonban lehúzta a rolót az alkalmazás. Miért volt ilyen sikeres, és miért bukott el? Mit csinálnak most a fejlesztői?

PR eszközök és PR tippek

PR eszközök és PR tippek

Startupok esetében gyakran luxus egy PR-szakértő megfizetése. De a megfelelő PR eszközök segítségével akár mi magunk is elláthatjuk ezt a feladatot. Lehetséges-e szinte 0 forintból hatékony PR-t csinálni? Ha igen, hogyan?

Apple Music - árazási esettanulmány

Hibás-e az Apple Music árazása?

Az Apple Music zenei streaming szolgáltatás bejelentése 2015-ben sokakat nem lepett meg. Annak árazása viszont már több kérdést is felvetett. A kezdeti információk alapján az rajzolódott ki, hogy az Apple Music árazása meglehetősen elnagyoltra sikerült.

MLSZ startup

Mit tanulhat az MLSZ a startupoktól?

Az MLSZ kártya bevezetése erős érzelmeket váltott ki a magyar focitársadalomban. Két erősen eltérő vélemény ütközik a témát illetően. Az MLSZ szerint a kártya sikertörténet, a felháborodott szurkolók szerint nem. Eddig kevés tény és összefüggés látott napvilágot. Ez a blogposzt ezt a hiányt próbálja meg pótolni.

App Store Optimalizálás (ASO)

Alkalmazás keresőoptimalizálás (App Store SEO)

Az ASO (App Store Optimization) nem más, mint az app store és az alkalmazások keresőoptimalizálása. Az ASO tehát az a mobil alkalmazások számára kifejlesztett optimalizációs folyamat, amely segítségével az app store keresési eredményei közötti helyezések javítását érhetjük el.

Sikeres crowdfunding: 10 lépésben

Sikeres crowdfunding 10 lépésben!

Mikor és miért érdemes közösségi finanszírozáshoz fordulni? Mi is az egyáltalán? Hogy kell profi módon összerakni egy crowdfunding kampányt? A MiniBrake alapítójaként végigcsináltam egy ilyen kampányt. Ez a poszt egyaránt bemutatja a sikereket és a tanulságokat is.