Blog Hogyan találj jó online marketingest?
online marketinges interjú kérdések
írta:

Hogyan találj jó online marketingest?

Ha online marketingesként szeretnél elhelyezkedni, vagy online marketingessel szeretnéd bővíteni a céged csapatát, ezek azok az irányvonalak és minta interjú kérdések, amiket érdemes használnod egy új online marketinges munkatárs keresése során.

2015 márciusában a RisingStack technológiai startup első marketingeseként csatlakoztam a csapathoz. Az elmúlt egy év olyan eredményeket hozott a csapatnak, mint a százmilliós nagyságrendű befektetés.

Ehhez az is hozzásegített, hogy sikerült kiválasztanunk a cég következő marketingesét, aki nélkül már nehezen tudjuk elképzelni a RisingStack mindennapjait.

Korábban olyan cégek interjúfolyamataiba volt alkalmam első kézből betekintést nyerni, mint a Vodafone, a Profession.hu, vagy épp a Google.

Ebben a cikkben összefoglalom a tapasztalataimat: hogyan lehet kiválasztani egy igazán jó online marketingest, aki szakmailag is megfelelő a céged számára, és a csapatodba is passzol.

 

Az új online marketingesed

A célok meghatározása

Ahhoz, hogy jól össze tudd állítani a kiválasztási folyamat lépéseit, először meg kell határoznod, hogy miért van szükség egy új marketingesre.

Egy cég nem attól sikeres, hogy sokan dolgoznak ott. A siker indikátora nem a több kolléga és a nagyobb iroda, hanem a növekvő profit és a több elégedett vásárló/ügyfél. Ha új munkatársra van szükség, az azt jelenti, hogy túl sok a munka az adott területen, és a cég önerőből már nem tudja kézben tartani.

online marketinges teljesítmény-kultúra mátrix

A legjobb jelöltek nem csak teljesítményben szerepelnek jól, de a céged légkörében is otthonérzik magukat.

Beszélj a csapatoddal.

Ők milyen embert szeretnének új kollégának? Milyen feladatokat szeretnének átadni, milyen folyamatokban van szükségük segítségre? Így a csapatod nem csak hálás lesz azért, mert őket is bevonod, hanem olyan ötleteket is kaphatsz a kereséshez, amire korábban nem gondoltál.

 

Az online marketing munkák 9 területe

Tapasztalattól függően egy jó online marketinges több területen is otthon érezheti magát, de nagyon ritka az, aki mindegyikkel egyaránt képes foglalkozni. A 9 fő terület a következő:

  • Email marketing
  • Keresőmarketing
  • Konverzióoptimalizálás
  • Pay per click hirdetések
  • Közösségi média
  • Keresztmarketing
  • Analitika

Ha az első marketingesedet készülsz felvenni, érdemes rákérdezni, hogy melyik területeket tartják fontosnak a céged szempontjából. A jelentkezőktől kapott válaszokból pedig ki tudod egészíteni a saját elképzelésed, hogy az első marketingesednek milyen terület(ek)en érdemes majd dolgoznia az első hónapokban.

online marketing vásárlási folyamat

Segít a számodra fontos területek kiválasztásában az is, ha áttekinted, hogy a vásárlási folyamat melyik területén van szükséged segítségre.

Egy ügyes junior online marketinges jól boldogul egy-két területen. Egy igazán jó Chief (C-level) vagy Vice President szintű marketinges egy-két területen kiváló, még néhányban jól teljesít ha szükséges, és mindegyikkel képben van annyira, hogy akár egy csapatot is el tud látni feladatokkal.

A kettő között helyezkedik el a T-szintű marketinges, aki több területet átlát, és emellett egy-két online marketing módszer valódi specialistája.

Erről a témáról bővebben a T-szintű Online Marketing cikkben olvashatsz.

 

A kiválasztási folyamat, lépésről lépésre

Ha sikerült meghatároznod, milyen marketingesre van szükséged, a következő lépés a megfelelő kiválasztási folyamat összeállítása. Most jön az, amikor megtalálod “álmaid marketingesét”.

“Amikor a céged már érzi, hogy további segítségre van szüksége, akkor nagyon nehéz néhány hét alatt előkeríteni a megfelelő embert. Éppen ezért ne zárkózz el a jó emberektől csak azért, mert nem a megfelelő időben találkoztál velük.”

Személyes kedvencem a random clever person pozícióra kiírt álláshirdetés, amivel a Mito mindig nyitva tartjak a lehetőséget a jelentkezésre.

Ha a céged egy alaposan kidolgozott kiválasztási folyamatot használ, lényegesen könnyebb megtalálnod azt az embert, akivel végül csúcsra tudod járatni a céged vevőszerző gépezetét.

Most megmutatom azt a folyamatot, amivel egyszerűen kiválaszthatod az új marketingesedet.

Az alábbi folyamat olyan online marketingest segít találni, aki már túllépett a gyakornoki szinten, és legalább junior, vagy magasabb szinten tevékenykedik. Ez azt jelenti, hogy már akad legalább 1-2 év szakmai tapasztalata, amit akár diploma mellett, vagy az után szerzett meg.

 

1. Marketinges álláshirdetés

Mindegy, milyen platformon adod fel, az első lépés a jól megfogalmazott álláshirdetés. Erre a következő struktúrát használom, amit Eric Siu dolgozott ki:

 

Üdv az X Industries-től!

Mi egy olyan cég vagyunk, ami X-vel foglalkozik. Y és Z dolgokat szeretjük és értékeljük. (A rövid intro meghozza az érdeklődők kedvét a továbbolvasáshoz és a jelentkezéshez, így végül több emberből választhatsz majd).

Egy olyan marketingest keresünk, aki:

  • Feladat 1.
  • Feladat 2.

Olyan embert keresünk, aki:

  • Tulajdonság 1. (pl. képes olyan cold emailt írni, amit bárki szívesen olvas)
  • Tulajdonság 2.
  • Egyéb követelmény (pl. Adwords vizsga)

A díjazás a következők szerint alakul:

  • Fizetés
  • Tulajdonrész (ha ez opció nálad)
  • Egyéb juttatás (pl. céges fun programok, konferencia budget, stb.)

A jelentkezéshez küldj egy rövid, max X szavas motivációs levelet és a LinkedIn profilodat az email@ceg.com címre. A tárgy legyen “Y”.

(Ez két okból fontos: egyrészt kiderül, hogyan tudja kifejezni magát és valóban érdekli-e a céged, vagy csak “szőnyegbombázással” minden helyre elküldi ugyanazt a kísérőlevelet. Másrészt meglepően sokan nem teljesítenek egy olyan egyszerű feladatot sem, mint az előre megadott email tárgy használata. Ezzel a két szemponttal a jelentkezők körülbelül kétharmadát ki is tudod szűrni.)

Kérlek, ne küldj (bármit, amire nem vagy kíváncsi, de korábban sok jelentkező elküldte).

(Van, akinek a diploma típusa és a megszerzés helye fontos szempont. Az én álláspontom az, hogy ezek hasznos információk, de nem döntő tényezők. Az interjú során néha rá szoktam kérdezni kíváncsiságból, de mivel az online marketing oktatása nem hangsúlyos a hazai felsőoktatásban, nem szűrök az alapján, hogy ki milyen intézményben, vagy szakon végzett.)

 

2. Szakmai teszt

Amennyiben túl sok jelentkező gyűlt össze a hirdetés kapcsán, akkor egyrészt gratulálok! Másrészt pedig iktass be egy plusz szűrőt, ami egy gyors írásos szakmai teszt.

Ezt bőven elég egy 5-10 szakmai alapkérdésből álló tesztre összeállítanod, aminek két szerepe lesz. A telefonos interjú során rá tudj majd kérdezni az itt említett témákra, és ki tudd szűrni azokat, akik nincsenek tisztában a szakma alapfogalmaival vagy komolytalan a szándékuk. A SumoMe például ezt a kérdéssort használja tartalommarketinges keresésénél.

 

3. 15 perces Skype interjú

Akinek ígéretes volt a LinkedIn profilja, valamint a kísérőlevele alapján, azokkal egyeztess le egy rövid telefonos vagy videós Skype interjút. A két lehetőség közül én a videós Skype-ot preferálom, a telefonnál egy kicsit személyesebb. Jellemzően 10-15 perc elég is erre a részre.

 

Itt a következőkre figyelj:

Körülmények:

  • Ott van a megbeszélt időben? Ha bármilyen külső tényező miatt nem tud, ezt hogyan kommunikálja?
  • Ha váratlan technikai probléma merül fel a Skype-nál, hogyan kezeli?

Beszélgetés:

  • Egyezik a mondanivalója azzal, amit a kísérőlevélben írt?
  • Ha használtál szakmai tesztet: élőben is hasonló válaszokat ad, mint amiket az írásos tesztben adott?

Ha a fenti kettő bármelyikére nem a válasz, az rossz jel. Sokan kieshetnek ebben a fázisban is.

Példa kérdések a beszélgetésre:

  • Hányan dolgoztak összesen az előző munkahelyeden?
  • Mekkora volt ebből a marketinges csapat?
  • Mi volt a termék vagy szolgáltatás, amivel foglalkoztál?
  • Milyen iparágban?

Ha ezek egyértelműen kiderültek az önéletrajzból is, akkor is érdemes rákérdezni, hogy azonosak-e az élő szóban adott válaszok a LinkedInen szereplő információkkal. Ha komoly eltérések vannak, az rosszat jelent, de ha stimmelnek az adatok, akkor továbbléphetsz a következő körre.

Rossz jel, ha:

  • Nem tudja használni a Skype-ot
  • Nem ér oda időben a hívásra, és ezt nem kommunikálja megfelelően (vagy egyáltalán nem)
  • Komoly eltérést érzel az élőszavas megnyilvánulás és a korábban elküldött írásos anyagok között
  • Nem tudja megfelelően kifejezni magát
  • Túlságosan kicsúszik a megbeszélt időkeretből

 

4. Személyes interjú

Az eddigi körökkel leszűkíthető a jelentkezők bázisa arra a körülbelül 5-10 emberre, akivel érdemes személyesen is találkoznod.

A személyes interjúra maximum jelentkezőnként egy órát érdemes szánni, lehetőleg 1-2 héten belül az összes jelentkezővel, hogy könnyebben össze tudd hasonlítani őket. Érdemes legalább ketten (de nem túl sokan, hogy ne legyen “vallatás”) részt venni az interjúkon, hogy több nézőpontból tudjatok véleményt alkotni.

Itt már bele kell merülni minden olyan szakmai kérdésbe, ami a pozíció szempontjából fontos lehet.

Ezt az 5 kérdéscsoportot használva ki tudsz deríteni mindent a jelentkezőről, ami az állás betöltése szempontjából releváns:

  • Alkalmazkodóképesség
  • Céges kultúra
  • Viselkedés, szokások
  • Türelem
  • Tanulékonyság

Ezekhez a kategóriákhoz a következő fejezetben mutatok részletes mintakérdéseket.

Ha az interjún szerzett benyomások alapján megvan az ideális jelölt, akkor gratulálok! Sok sikert az új marketingeshez, és jó munkát a későbbiekben. Amennyiben nem tudsz választani 2-3 különösen jó jelölt közül, akkor jöhet szóba a…

 

5. Próbanap

Mielőtt hónapokat, vagy ideális esetben éveket is érintő döntésben elköteleznéd magad, próbáld ki a 2-3 legjobb jelöltet élesben.

Nincs annál jobb teszt, mint amikor élesben láthatod, hogy valaki valós értéket tud-e hozzátenni a cégedhez.

A próbanap reggelét kezdd egy gyors beszélgetéssel, amikor előre összeállított (!) feladatokat adsz át a marketingesnek, amivel tesztelheted a képességeit. Érdemes a cég számára fontos, de nem nélkülözhetetlen feladatokat átadni. Így ha valami félre is sikerülne, nincs vele vesztenivalód, és a jelentkező is igazi feladatot kap. Arra figyelj, hogy ez formailag is megfelelő legyen, szerződéssel és (ha kell) titoktartási nyilatkozattal, az üzleti titkaid védelme érdekében. Ne csak azért jelentsd be és adj fizetést a próbaidős jelöltnek, mert az kötelező. Nem a jelentkezők idejének kihasználása a cél, hanem az, hogy mindkét fél lehetőséget kapjon a másik alaposabb megismerésére.

Adj korlátozott időtartamot a feladatokra. Nem az a lényeg, hogy mennyi idő alatt látsz tökéletes eredményt, hanem adott idő alatt melyik jelölt mit tud kihozni ugyanabból a feladatból.

Kérj kézzelfogható eredményt: egy prezentáció, egy spreadsheet, vagy írásos dokumentáció is megfelelhet. Ebből láthatod, hogy igényesen dolgozik-e, vagy inkább cellaszínező és formázó skillekkel gazdagítaná a céges dokumentumokat.

A nap végén üljetek össze ismét, és nézzétek át közösen az eredményt. Kérd meg, hogy magyarázza el mit csinált aznap, és annak mi volt a célja, értelme. Ebből élesben is megláthatod, hogyan adja át a gondolatait, és milyen módszerrel dolgozik.

 

6. Az eredmény

Ez a folyamat azért jó, mert rengeteg időt tudsz megspórolni az egyes lépéseknél. És az idő a legszűkösebb erőforrás. Nem érdemes 20-30 embert interjúztatni személyesen, elég csak az 5 legjobbat. Ahhoz viszont, hogy 5 jó jelöltet tud személyes beszélgetésre hívni, szükséged van egy jól felépített jelentkezési és szűrési folyamatra.

A folyamat során ráadásul a jelentkező is alaposan megismerheti a céged. Ez pedig segít abban, hogy olyan kapcsolat alakuljon ki a frissen felvett online marketinges és a céged között, ami évekig tartó jó munkakapcsolatot eredményezhet.

Ha egy megbízható szakember ajánl valakit, akkor ott megspórolható a szűrési folyamat egy része, mert ők akár egyből a szóbeli körbe juthatnak. Egy alap szűrést viszont ebben az esetben is érdemes betenni. Ha jó a jelölt, akkor simán megugorja a kihívást, ha pedig nem, akkor jobb, ha minél hamarabb kiderül.

 

20 online marketing interjú kérdés

A személyes interjú során a már említett 5 kérdéscsoportból összeállított kérdéseket használva ki tudsz deríteni mindent a jelentkezőről, ami az állás betöltése szempontjából releváns lehet.

  • Alkalmazkodóképesség
  • Céges kultúra
  • Viselkedés, szokások
  • Türelem
  • Tanulékonyság

 

A bevezető kérdésekkel együtt összesen 20 kérdést mutatok meg, amit érdemes feltenni egy online marketingesnek az állásinterjú során. Természetesen nem muszáj mindegyiket felhasználnod: tekints erre úgy, mint egy gyűjteményre, amiből összeállíthatod a számodra legjobb kérdéssort.

 

Bevezető kérdések

Hogyan telik egy átlagos munkanapod?

A kérdés célja kideríteni, hogyan priorizálja a jelentkező a teendőit. Itt érdemes megvárni, hogy magától mit mond a jelölt. A válasz tanulságos tud lenni, ha több területet is át kell majd fognia a munka során. Ha például a hét végéig le kellene zárni egy futó projektet, nem jó válasz az emailek írása.

 

Hogyan növelnéd X (nem a sajátod) termék eladásait?

Ha a céged növekedési fázisban van, ezt a kérdést minden jelöltnél érdemes elsütni. Jó képet ad arról, hogy milyen a hozzáállása a növekedés-fókuszú marketinghez, vagy inkább csak a naponta/hetente beeső feladatokkal foglalkozna. Itt nem baj, ha nem tökéletes a válasz: elég, ha felvázol néhány lehetséges irányt, alapos indokkal.

 

A cikk elején említettem, hogy ki kell derítened, milyen területeken jó a jelentkező: a következő három kérdés ezt segít felderíteni, és kontextusba helyezni a részletesebb kérdésekre adott válaszait.

  • Mi az, amivel még nem foglalkoztál, de szeretnéd kipróbálni magad a területen?
  • Mi az, ami rendszeresen volt feladatod, és továbbra is szívesen foglalkoznál vele?
  • Mi az, amivel már dolgoztál, de nem szeretnéd viszontlátni a rendszeres feladataid között?

Ne fogadj el általános válaszokat (például “engem minden érdekel”), hanem puhatolj ki konkrétumokat.

 

Alkalmazkodóképesség

Egy jó online marketingesnek nem csak tisztában kell lennie azzal, hogy milyen gyorsan változik az iparág, hanem alkalmazkodnia is kell a folyamatosan megszülető új módszerekhez.

 

Mesélj egy olyan alkalomról, amikor menet közben kellett alkalmazkodnod egy új helyzethez.

A kérdésre kapott válaszból megtudhatod, hogy helyt tudna-e állni a jelentkező olyan esetben, ha a létező tervet hirtelen új irányra kell cserélni – azaz képes-e alkalmazkodni egy hirtelen kialakult új helyzethez.

 

Mit gondolsz a mostanában felbukkanó új online marketing stratégiákról és trükkökről?

Az alkalmazkodóképesség felderítésére alkalmas ez a kérdés. Megmutatja, hogy a jelentkező mennyire követi az online marketing szakma változásait, a hozzáállását, és azt, hogy mennyire jól önti szavakba az éppen kialakuló trendeket. Arra is érdemes figyelni, hogy milyen témaköröket említ. Itt két irányban lehet elcsúszni a kérdésen: ha a saját szakterületéről egyáltalán nem említ példákat, vagy ha egyáltalán nem követi a szakmában felbukkanó újdonságokat.

 

Céges kultúra

Hiába találod meg a világ legjobb online marketingesét, ha nem a megfelelő csapatban kap szerepet, nem mindig fog tudni maximális teljesítményt hozni. Ezekre a kérdésekre nincs mindig jó vagy rossz válasz: itt azt kell mérlegelned, hogy be tudna-e illeszkedni a jelentkező a csapatodba, és jó esetben hoz-e egy kis változatosságot, amivel színesíti a céget.

 

Hogyan válaszolnál erre a vásárlótól beérkezett kérdésre?

“Sziasztok! Valami nem stimmel a vásárlásnál, folyton a bankkártyám adatait kéri a rendszer, pedig azt már megadtam. Ráadásul a kedvezményre jogosító kódom sem működik. Segítsetek!”

Ha a céged mindennél jobban értékeli az ügyfélkapcsolatokat, az erre adott válaszból megláthatod, hogy a jelentkező is hasonló módon áll-e hozzá. A válaszból általában érezhető a jelentkező hozzáállása, és az, hogy passzol-e vele a csapatba. Itt természetesen saját példát is hozhatsz.

 

Mesélj azokról az emberekről, akikkel együtt dolgoztál valahol. Hogyan írnád le a legjobbakat? A legrosszabbakat?

Nem cél az, hogy rossz véleményt húzzunk ki a jelentkező múltjában megfordult emberekről. Itt azt érdemes figyelni, hogy milyen indokot ad a jelölt: milyen tulajdonságokat értékel, és milyeneket kevésbé. Ha ez hasonló a cég által képviselt értékekhez, a jelentkező jó úton jár.

 

Milyen szakmai feladatban értél el kiemelkedő eredményt, de nem ismételnéd meg újra?

Szintén a válasz mögött meghúzódó indokot érdemes megfigyelni. Ez általában 3 kategóriába esik: monoton feladatok, túl nehéz kihívás, vagy csapaton belüli konfliktus. Segít jobban megismerni a jelentkező személyiségét.

 

Viselkedés, szokások

A múltbeli viselkedés jó előrejelzője a jövőbeli teljesítménynek.

Teljes biztonsággal sosem mondható meg, hogyan fog teljesíteni a frissen csatlakozó kolléga, de az elmúlt években hozott teljesítménye alapján láthatod, hogy milyen eredményekre számíthatsz.

Például minden “mesélj egy olyan alkalomról, amikor…” típusú kérdés ide tartozik.

Ha a jelölt nem tud számszerűsíthető eredményeket említeni, az az online marketingben nagy baj. Viszont egy-egy részletesebb válaszból megtudhatod, hogy mire számíthatsz abban az esetben, ha csatlakozik a csapatodhoz.

 

Mesélj egy olyan alkalomról, amikor hibáztál.

Itt nem a jelentkező múltjában kell gyenge pontokat keresni, hanem megvizsgálni azt a képességét, hogy képes-e alkalmazkodni a hiba után kialakult helyzethez, és hogyan tudja azt helyrehozni. Nem kizáró ok, ha erre nem tud vagy nem szeretne példát hozni, de ha őszintén tud beszélni egy általa elkövetett bakiról és annak a helyrehozataláról, az hatalmas pluszpont.

 

Eredményorientáltság

Az ilyen kérdésekre adott válaszokból megtudhatod, hogy milyen a jelentkező hozzáállása: szigorúan és szám-alapúan eredménycentrikus (a funnel közepén és végén különösen hasznos), vagy inkább intuitívabb (a funnel elején jön jól).

 

Mit jelent számodra a ROI? Fontos ez a marketingben? Ha igen, miért?

Ha nem tudja mi az a ROI, nem érdemes folytatni az interjút. Ha tudja, de szerinte nem fontos, akkor ne számíts eredményközpontúságra. Minden jó online marketinges tudja, hogy a ROI nem minden, de nem hagyható teljesen figyelmen kívül.

 

Mi a jobb: tökéletes de későn, vagy megfelelő de időben?

A jó online marketinges tudja, hogy a “tökéletes” egy olyan állapot, amire lehet törekedni, de mindig lesznek apróságok, amiket ki lehet javítani.

 

Türelem

Volt már példa arra, hogy sokáig kellett várnod a sikerre? Mesélj róla.

Itt a jelentkező kitartásába és a vérmérsékletébe is kaphatunk betekintést. Nem minden online marketing módszer hoz azonnali eredményt (igen, rólad beszélek, keresőoptimalizálás), gyakran hetekig, hónapokig tartó kitartó munka szükséges hozzá, hogy eredményt láthassunk az elvégzett munkából.

 

Mesélj egy bonyolult problémáról, amit sokáig tartott megoldanod.

Az alkalmazkodóképesség és a türelem is megmutatkozik itt. Ha a jelölt már keresztülverekedte magát egy különösen nehéz problémán, több megoldást is kipróbálva a sikerig, akkor sokat várhatsz tőle.

 

Tanulási képesség

Hasonló témakör az alkalmazkodóképességhez, de mégsem teljesen ugyanaz. Míg ott inkább az derül ki, hogy mennyire tud alkalmazkodni a jelölt egy eddig ismeretlen helyzethez, a tanulási képességgel kapcsolatban feltett kérdések arra adhatnak választ, hogy mennyire törekszik arra a jelentkező, hogy egy új helyzethez ne csak átmenetileg alkalmazkodjon, hanem előbb vagy utóbb szakértőként léphessen fel.

 

Honnan szerzed a tudásod?

Új módszerek rendkívül gyorsan képesek felbukkanni, és egyúttal eltűnni is. Erre a kérdésre több jó válasz is lehetséges. A lényeg az, hogy a jelentkező valahonnan naprakészen tartsa magát. Ez lehet online képzés, élő képzések, egy mentor, szakmai könyvek, legjobb esetben pedig ismert külföldi blogok a számára fontos területen belül.

 

Milyen online marketing blogokat ismersz?

Két dolgot is ki lehet deríteni a kérdéssel: egyrészt, hogy a jelentkező milyen szinten foglalkozik a saját ismereteinek bővítésével, másrészt pedig azt, hogy milyen szintű tudásra számíthatsz. Ha mély szakmai szintű tartalmakat fogyaszt, jó eséllyel azért teszi, mert ilyen szintű a tudása (vagy ilyet szeretne elérni).

 

Szerinted ki egy jó online marketing szakember, akit példaként említenél?

Lássuk, kit ismer a szakmában (akár itthon, akár nemzetközi szinten), és milyen szempontok alapján tekinti példaképnek. Ez nem csak a jelölt szakmai, de személyes oldaláról sokat elárulhat.

 

Mit tanulsz mostanában?

Ha egy lelkes, részletes beszámolót kapsz, akkor jó nyomon jársz. A jelentkező jó eséllyel képes tartani magát a folyamatos tanuláshoz, amire a jó online marketinghez szükség van.

 

Mi az érdeklődési köröd, a marketingen kívül?

Szintén a tanulási képesség (és szándék) meglétéről kaphatsz bizonyítékot, és azt is láthatod, hogy passzolna-e a jelölt a csapatodba. Területtől függetlenül jó válasz az, ha új képességeket szeretne szerezni magának egy marketingtől eltérő érdeklődési körben, ami lehet például egy hobbi, vagy új nyelv tanulása az angol mellett (az angolra gyakran szükség lesz a szakmában).

 

3 irányelv a kiválasztáshoz

Zárásként három irányelv, amit érdemes követned új online marketinges keresésénél:

  • Ne csak sok év tapasztalatot keress, hanem azt vedd fel, akinek látszik a pályáján a fejlődés.
  • Ne azt vedd fel, aki csak elméletben dolgozik, hanem azt, aki meg is valósítja az ötleteit.
  • Olyan online marketingest keress, aki képes és akar is tanulni.

 

Milyen kérdéseket kaptál online marketinges interjúkon, vagy milyen kérdéseket szoktál feltenni, ha te interjúztatsz? Mondd el a véleményed kommentben.


Hozzászolások

Moderáld magad – vagy mi fogunk. :)
Na jó, nem fogunk, szóval csak ésszel!