13

képzés

117

bejegyzés

Papp Gábor

Online marketing és SEO szakértő. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.

BEST OF

A helyi keresőoptimalizálás: local SEO

Local SEO: a helyi keresőoptimalizálás alapjai

A helyi keresőoptimalizálás (local SEO) az egyik leghatékonyabb kiegészítő online marketing megoldás, mégis meglehetősen kevés cég használja. Már relatív alacsony idő- és energiabefektetéssel is jó eredményeket lehet elérni a helyi versenytársakhoz képest.

Kulcsszó kereső cover

10 hasznos kulcsszó kereső a jobb keresőoptimalizálásért

A legjobb kulcsszavak megtalálása és kiválasztása nem könnyű feladat. Ahhoz, hogy tényleg a megfelelő kifejezésekre optimalizálhassuk tartalmunkat, elengedhetetlen a legjobb kulcsszó kereső szolgáltatások alkalmazása.

195 feliratkozó 4 nap alatt

Így gyűjtöttünk 195 feliratkozót 4 nap alatt

A blog indulásakor azt ígértük, hogy transzparensek leszünk és sok olyan információt osztunk majd meg, amelyekből tényleg tanulni lehet. Itt a példa, hogy igazat mondtunk. 🙂 Arról írtunk, hogyan gyűjtöttünk 4 nap alatt 195, 2 hét alatt pedig 500+ feliratkozót.

Megújul a The Pitch

Megújult a The Pitch!

2013-ban egy fiataloknak szóló blogként, hírportálként jött létre a The Pitch. Mára azonban megváltozott az oldal célja és fókusza. A cél mostantól az, hogy Magyaroroszág egyik legolvasottabb online marketing blogját hozzuk létre és segítsünk kialakítani egy új online marketinges generációt.

3 órás SEO Worskhop

3 órás SEO workshop

A 3 órás SEO workshop segít megérteni hogyan működik a SEO, hogyan kell optimalizálni egy weboldal tartalmát és hogyan lehet hosszú távon jobb helyezést elérni a versenytársaknál a Google találatai között.

Growth Hacking Gyorstalpaló Email Kurzus

Growth Hacking Gyorstalpaló

A Growth Hacking (GH) olyan marketing megoldás, ahol technológiai, analitikai és kreatív megoldások felhasználásával exponenciális növekedést érhetünk el. Az 5 részes email kurzus bevezetést ad a témába és segít megérteni a fő fogalmakat, technikákat.

Weather Flow - üzleti esettanulmány

A Weather Flow sztori

A Weather Flow a világ egyik legsikeresebb, ráadásul magyar csapat által készített Windows Phoneos időjárás applikációja volt. Mára azonban lehúzta a rolót az alkalmazás. Miért volt ilyen sikeres, és miért bukott el? Mit csinálnak most a fejlesztői?

PR eszközök és PR tippek

PR eszközök és PR tippek

Startupok esetében gyakran luxus egy PR-szakértő megfizetése. De a megfelelő PR eszközök segítségével akár mi magunk is elláthatjuk ezt a feladatot. Lehetséges-e szinte 0 forintból hatékony PR-t csinálni? Ha igen, hogyan?

Apple Music - árazási esettanulmány

Hibás-e az Apple Music árazása?

Az Apple Music zenei streaming szolgáltatás bejelentése 2015-ben sokakat nem lepett meg. Annak árazása viszont már több kérdést is felvetett. A kezdeti információk alapján az rajzolódott ki, hogy az Apple Music árazása meglehetősen elnagyoltra sikerült.

MLSZ startup

Mit tanulhat az MLSZ a startupoktól?

Az MLSZ kártya bevezetése erős érzelmeket váltott ki a magyar focitársadalomban. Két erősen eltérő vélemény ütközik a témát illetően. Az MLSZ szerint a kártya sikertörténet, a felháborodott szurkolók szerint nem. Eddig kevés tény és összefüggés látott napvilágot. Ez a blogposzt ezt a hiányt próbálja meg pótolni.