Sok év után otthagyom a Vodafonet és átmegyek a Telekomhoz. Miután megkötöttem a szerződésem, kamu adathalász emaileket kezdtem kapni. Pedig az email címemet csak a fiókban adtam meg szóban a szerződéskötéshez…
Ebből a SEO esettanulmányból megtudhatod, hogyan jutottam el a Google 1. helyére a „keresőoptimalizálás” kifejezésre kevesebb, mint 8 hónap nap alatt. A cikk külön kitér arra, hogy milyen eszközöket használtam és mennyi munkát áldoztam az egész projektre.
Pár héttel ezelőtt egy baráti ebéd közben arról kezdtük beszélgetni, hogy ki milyen forrásból próbál naprakész maradni online marketing téren. Ekkor derült ki, hogy az átlagnál lényegesen több online marketinges podcastet hallgatok. Most ezeket szedtem össze ebbe a posztba.
Egy érdekes történet arról, hogyan szereztem meg az első marketinges állásomat egy jól felépített sztorinak köszönhetően. Majd ez a sztori hogy segített hozzá a második állásomhoz is, ez pedig hogy indította el a karrierem.
1 éve indult el a The Pitch online marketing blog. Több mint 30 poszt és 30.000 olvasóval a hátunk mögött szeretnénk egy aprósággal kedveskedni azoknak, akiket érdekel a tartalommarketing és a SEO világa.
Pár nappal ezelőtt megírtam életem első könyvét, amivel egyből Amazon Bestseller író lettem. Ebben a cikkben összefoglaltam lépésről lépésre hogyan sikerült mindez!
Ebben a posztban részletesen írtam arról, hogy milyen formában szoktam megtervezni egy adott évet, milyen célokat határozok meg és hogyan értékelem azokat. Emellett pedig megosztottam a 2017-es céljaimat is.
A YouTube a világ második legnagyobb keresője, ennek ellenére sokak számára egy igencsak elhanyagolt csatorna SEO szempontból. A YouTube SEO-nak köszönhetően azonban könnyen előrébb tudjuk hozni a saját videóinkat egy-egy keresésre.
Néhány hete Görög Ádámmal arról beszélgettünk egy podcastben, hogy hogyan és miért lettem online marketinges. Több mint 1 órán keresztül. Sok olyan sztori van benne, amit máshol még nem meséltem el. Érdemes meghallgatni.
Ezzel az egyszerű megoldással még ma is meg lehet nézni, hogy pontosan mekkora keresési mennyiség tartozik egy-egy kifejezéshez. Ha még nem ismerted, akkor mindenképp érdemes kipróbálni. A cikk és a benne lévő videó sokat segít majd a kulcsszókutatás során.