
2019 számokban és a terveim 2020-ra
A 2019-es év is aktívan telt. Ebben a cikkben összesítettem a tavalyi év eredményeit és tapasztalatait. És összeírtam 2020-as év terveit is.
Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.
A 2019-es év is aktívan telt. Ebben a cikkben összesítettem a tavalyi év eredményeit és tapasztalatait. És összeírtam 2020-as év terveit is.
Időnként szoktam hallgatni Sebestény Balázsék műsorát a Rádió1-en. Az elmúlt hetekben nagy beharangozó mellett indult el az ementesovezet.hu weboldal, aminek Balázs is az egyik arca, tulajdonosa. Felmentem az oldalra és megnéztem, hogy SEO téren minden rendben van-e vele.
Sallai Dani nemrég Balin járt a Digital Marketing Skill Share (DMSS) konferencián. Ebben a cikkben ő foglalta össze az élményeit és szakmai tapasztalatait.
A keresőoptimalizálás az egyik, hanem a legjobban konvertáló online marketinges csatorna. Nem véletlen, hogy egyre többen választják ezt a területet. Akár cégként, akár szabadúszóként. Ebben a cikkben azt gyűjtöttem össze, hogy különböző szintű SEO tudással és érdeklődési körrel milyen lehetőségek vannak pénzt keresni.
A blogra írt cikkek hatására egyre többen találnak meg egzotikus és szuper érdekes SEO problémákkal. A mai nap futott be pont egy ilyen kérdés is, ami elsőre egyszerűnek tűnt, aztán kiderült, hogy mégsem az.
Az elmúlt években sokszor kaptam meg azt a kérdés, hogy tudok-e jó általános online marketinges tanfolyamot ajánlani. A válaszom nagyjából mindig ugyanaz volt. Ezért úgy döntöttem, hogy inkább írok egy cikket róla.
Gyakran visszatérő kérdés, hogy a SEO vagy a CRO a hatékonyabb online marketinges csatorna. Ha csak egyre van lehetőségünk, akkor melyikre koncentráljunk? Mennyire működnek ezek külön vagy épp együtt?
Megújult a Westend arculata. És ezzel együtt a weboldala is. Ott viszont számos komoly hiba és meglepő elem található.
Az elmúlt években angol és magyar nyelven megszaporodtak azok a Google találatok, ahol most már nem csak 10 szöveges elem jelenik meg az első találati oldalon. Most ezeket gyűjtötttem össze egy listába. És igyekeztem mindegyik elemhez külön-külön screenshotot is csatolni.
Egy érdekes technikai hiba miatt a KPMG könyvvizsgáló és tanácsadó cég blogjának nincs egyetlen olvasója sem organikus találatokból. Nem volt triviális, de utánajártam, hogy ennek mi lehet az oka.