![2022 évértékelő](https://thepitch.hu/wp-content/uploads/2023/01/2022-evertekelo-540x189.png)
2022 számokban és a terveim 2023-ra
Idén is megírtam milyen volt 2022 és mennyire sikerült teljesíteni a kitűzött célokat. Valamint megterveztem azt is, hogy mit várok az új évtől.
Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.
Idén is megírtam milyen volt 2022 és mennyire sikerült teljesíteni a kitűzött célokat. Valamint megterveztem azt is, hogy mit várok az új évtől.
Nemzetközi téren már 2019 óta nagy SEO trend a featured snippet, ahol a Google 0. organikus pozíciójában jelenik meg egy találat egy keresés során. Egészen az idei évig itthon ez viszont nem volt elérhető a magyar piacon.
Korábban éves szinten akár 20-30 cikket is írtam a The Pitch blogjára. 2022-ben 9 hónap alatt pedig csak 5-nél járok. Miért?
Sokak szerint egyre gyengébb a Google találatok minősége. Ezzel sok téren én is egyetértek. De azért az általános kijelentésnél kicsit árnyaltabb az összkép.
Léteznek dedikált SEO szótárak, vagy angol-magyar SEO szótárak is. De miért nincs magyar-magyar SEO szótár? Nah, most már van.
A Webkincstár weboldala pár hónapja eltűnt a Google találatok között. A cikkből kiderül miért.
A Vodafone szóra történő Google keresés során az első találat egy 404-es hibaoldal, ami történetesen a főoldal. Mi az oka és mi ment félre? Ennek jártam utána.
A kifli.hu néhány hete az összes kategória oldalát noindexre tette. Miért? Hogy nem vették észre?
Amikor a 2010-es évben megjelent a Google PageSpeed Insights, úgy őriztem ezt az információt, mint valami féltve őrzött hadititkot… csakhogy évekkel később szembesüljek azzal, hogy az oldalsebesség mintha az égvilágon senkit se érdekelne. De nem adtam fel…
Ilyen volt a 2021-es év. És ezeket várom 2022-től.