Blog

The Pitch Blog

A The Pitch Magyarország vezető online marketing és SEO blogja.

interjú: online marketinges szakma jelene és jövője
írta:

Interjú a hazai marketingszakma jelenéről és jövőjéről

A hazai marketing szakma jelenéről és jövőjéről kérdezett a Magyar Marketing Szövetség. Az interjúból többek között kiderül, hogy véleményem szerint merre tart az online marketing, akár itthon, akár világ szinten és hogyan ítélem meg a hazai marketingszakma felkészültségét.

ikea webáruház keresőoptimalizálás audit
írta:

A legjobb webshop SEO audit, amit valaha olvastál – IKEA esettanulmány

Az IKEA az egyik legismertebb bútor- és lakberendezési áruház. Évente milliók vásárolnak náluk és járnak a weboldalukon. Ebben az elemzésben egy SEO audit keretében azt néztem meg, hogy milyen a weboldal keresőoptimaliázálása, milyen hibák vannak az oldalon és hogyan kellene azokat javítani.

online marketing eszközök evolúciója
írta:

Online marketing eszközök evolúciója

Miért érdekes az online marketing eszközök fejlődése? Több szempontból megvizsgálható a kérdés. Nyilván nem az eszközök számának növekedése az igazán izgalmas, hanem az azok okozta piaci hatásoknak a vizsgálata. Legyen szó a szoftverek felhasználási szokásairól, vagy munkaerőpiaci, HR oldalról érkező elvárásokról. Ezen aspektusokat vettem górcső alá.  2011-ben Scott Brinker (VP Platform Ecosystem at HubSpot) pubikált […]

online marketing blog cover
írta:

Legjobb online marketing blogok, amiket érdemes követni

Rendszeren felmerül, hogy ki honnan szerez új információkat, hogy naprakész maradjon. Ebben a posztban a legjobb online marketing blogokat találod.

facebook debugger használata cover
írta:

Facebook Debugger használata WordPress képhibák kiküszöbölésére

Facebookon nem az a kép jelenik meg az oldaladról amit szeretnél? 🙁 Összeszedtük, hogyan tudod kijavítani Facebook Debugger használata mellett. 😉

keresőoptimalizálás a gyakorlatban cover
írta:

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban: Google SEO desktopon és mobilon

A Google keresések közel 60%-a mobilról történik. A legtöbbeknek valószínűleg az oldala is mobilbarát ma már. Mégis, érdemes egy pillantást vetni arra, hogy a saját analitikánk alapján a Google hogy is viselkedik desktop és mobil változat esetén. Jelentős különbségeket fedezhetünk fel.

google kulcsszavak átfedése
írta:

Hogyan domináld a SEO piacot kulcsszó-átfedésekkel?

A query overlap (kulcsszó-átfedés) abban segít, hogy egyszerre akár több weboldalt is a Top10-be hozz ugyanarra a kifejezésre.

ecommerce jövője, Perényi András

Az ecommerce jövője: Interjú Perényi Andrással, a Webshippy CEO-jával

Ebben az interjúban az ecommerce jövőjéről, a Webshippy Fulfillments megszületéséről és az alapító Perényi András életútjáról olvashatsz.

GDPR tanácsok és megoldások
írta:

GDPR tanácsok és megoldások online marketingeseknek

Sokakat lázban tart a GDPR, de nagyon sok tévhit és hibás információ kering a neten. Ebben a cikkben a GDPR online marketinges részére vonatkozóan gyűjtöttem össze a legfontosabb infokat.

keresőoptimalizálás beszámoló
írta:

Havi SEO beszámoló: milyen kérdéseket kell megválaszolnunk az ügyfeleknek?

Egy jó SEO beszámoló segít átadni az ügyfeleknek, hogy mit is kapnak a pénzükért. De milyen kérdések merülnek fel, amiket egy ilyen reportban meg kell válaszolnunk?