Blog

The Pitch Blog

A The Pitch Magyarország vezető online marketing és SEO blogja.

facebook képméret
írta:

Facebook borítókép méret – Mekkora képet válasszak? (frissítve 2019-re)

Ebben a cikkben hasznos és praktikus tanácsokat találsz arra vonatkozóan, hogy 2019-ben milyen Facebook borítókép méreteket érdemes használni. Sőt mindenhol készítettem Photoshop (PSD) templateket is, amelyeket le is tudsz ingyen tölteni.

google data studio data blending
írta:

Google Data Studio Data Blending: sokat vártunk rá, de végre megjött!

Elsőre nem tűnik nagy dolognak, de mégis az. Mostantól elérhető a Google Data Studio Data Blending funkciója. Ha tudod mi az, akkor örülj velem együtt. Ha nem, akkor olvasd el a cikket és utána örüljünk együtt.

írta:

Hogy fulladt káoszba a weboldal költöztetés? – Rosenstein marketing esettanulmány

Az online elérhető tartalmak 91%-ára nem érkezik forgalom Googleből. Gyakorlatilag így van ezzel a híres budapesti vendéglő, a Rosenstein is. Egy hibás weboldal költöztetés miatt ugyanis a weboldalukat egyáltalán nem lehet megtalálni a Google keresőben.

google ads vagy google adwords cover
írta:

A Google Ads váltja a Google AdWords-öt. De miért?

A Google 2018. június 27-én bejelentette, hogy 18 év használat után visszavonultatja az AdWords & DoubleClick brandeket és a Google Ads névvel helyettesíti.

interjú: online marketinges szakma jelene és jövője
írta:

Interjú a hazai marketingszakma jelenéről és jövőjéről

A hazai marketing szakma jelenéről és jövőjéről kérdezett a Magyar Marketing Szövetség. Az interjúból többek között kiderül, hogy véleményem szerint merre tart az online marketing, akár itthon, akár világ szinten és hogyan ítélem meg a hazai marketingszakma felkészültségét.

ikea webáruház keresőoptimalizálás audit
írta:

A legjobb webshop SEO audit, amit valaha olvastál – IKEA esettanulmány

Az IKEA az egyik legismertebb bútor- és lakberendezési áruház. Évente milliók vásárolnak náluk és járnak a weboldalukon. Ebben az elemzésben egy SEO audit keretében azt néztem meg, hogy milyen a weboldal keresőoptimaliázálása, milyen hibák vannak az oldalon és hogyan kellene azokat javítani.

online marketing eszközök evolúciója
írta:

Online marketing eszközök evolúciója

Miért érdekes az online marketing eszközök fejlődése? Több szempontból megvizsgálható a kérdés. Nyilván nem az eszközök számának növekedése az igazán izgalmas, hanem az azok okozta piaci hatásoknak a vizsgálata. Legyen szó a szoftverek felhasználási szokásairól, vagy munkaerőpiaci, HR oldalról érkező elvárásokról. Ezen aspektusokat vettem górcső alá.  2011-ben Scott Brinker (VP Platform Ecosystem at HubSpot) pubikált […]

online marketing blog cover
írta:

Legjobb online marketing blogok, amiket érdemes követni

Rendszeren felmerül, hogy ki honnan szerez új információkat, hogy naprakész maradjon. Ebben a posztban a legjobb online marketing blogokat találod.

facebook debugger használata cover
írta:

Facebook Debugger használata WordPress képhibák kiküszöbölésére

Facebookon nem az a kép jelenik meg az oldaladról amit szeretnél? 🙁 Összeszedtük, hogyan tudod kijavítani Facebook Debugger használata mellett. 😉

keresőoptimalizálás a gyakorlatban cover
írta:

Keresőoptimalizálás a gyakorlatban: Google SEO desktopon és mobilon

A Google keresések közel 60%-a mobilról történik. A legtöbbeknek valószínűleg az oldala is mobilbarát ma már. Mégis, érdemes egy pillantást vetni arra, hogy a saját analitikánk alapján a Google hogy is viselkedik desktop és mobil változat esetén. Jelentős különbségeket fedezhetünk fel.