Blog

The Pitch Blog

Magyarország egyik legolvasottabb online marketing és SEO blogja.

keresőoptimalizálás beszámoló

Havi SEO beszámoló: milyen kérdéseket kell megválaszolnunk az ügyfeleknek?

Egy jó SEO beszámoló segít átadni az ügyfeleknek, hogy mit is kapnak a pénzükért. De milyen kérdések merülnek fel, amiket egy ilyen reportban meg kell válaszolnunk?

seo előadás
írta:

Elindult Magyarország legnagyobb SEO Meetup-ja

Elindult Magyarország legnagyobb SEO Meetup-ja. Csatlakozz Te is!

írta:

Redirect audit nagy site-ok esetében Wayback Machine API segítségével

Az archive.org segítségével akár egy több migráción átesett oldal elrontott redirectjei is megmenthetőek. A helyrehozásukhoz az alábbi lépéseket kell végigcsinálni.

Google Cégek adatok körkép

Magyarországi piaci körkép – Google Cégem adatok alapján

A Google Térkép adatai alapján több ezer magyar cég online megjelenését elemeztük ki. 60 kifejezésre, 6 szektorban. Ennek az eredményeit olvashatod ebben az elemzésben.

Így éld túl a Facebook algoritmusváltozását!

Az új Facebook algoritmus zéró organikus elérést teremt a céges oldalaknak 2018-tól. Ők vagy még több pénzt fektetnek be Facebook hirdetésekbe, vagy alternatív megoldásokat kell keresniük. A cikkben 7 ilyen tippet soroltunk fel!

seo kémkedés internal search adatbázisban
írta:

SEO kémkedés az eMAG, Media Markt és Amazon internal search adatbázisában

Miként lehet egy ecommerce cég oldalán történő keresési ajánlatokat kinyerni? Nem egyszerű, de lehetséges. A cikkben megtalálod a részletes leírást.

google scraping related search
írta:

Google scraping: így gyűjtsd le az összes kapcsolódó kulcsszót és keresési kifejezést

Néhány egyszerű lépésben össze lehet gyűjteni egy adott kulcsszóhoz kapcsolódó összes keresési kifejezést és keyword-öt. Egy sima Google Scraper segítségével. Ebből a cikkből kiderül hogyan.

online brand és hírnév védelme
írta:

Hogyan építsd fel az online branded és védd meg a reputációdat?

Mára egyre többen ismerik fel, hogy az offline márkaépítés mellett oda kell figyelni az online megjelenésre is. Sok területen pedig már erősebb is az online brand hatása és megelőzi az offline termékek által elérhető eredményeket.

seo podcast interjú
írta:

1,5 órás SEO podcast és interjú

Ebben a SEO podcastben 1,5 órán keresztül beszélgettünk a legfontosabb SEO elemkről, mítoszokról, amiket sokan még mindig elhisznek, linképítési tippekről, trükkökről, a duplikált tartalomról és a gyakori átirányítási hibákról.

tartalommarketing
írta:

Mennyit ér a tartalommarketing? Így spórolok évi ~20 milliót Google Adwords-ön

A tartalom a király – az elmúlt években még a csapból is ez folyt. Ezzel emelkedő pályára állt a tartalommarketing és egyre többen kezdtek el contentet gyártani. De vajon megéri nekik? Mennyit is ér valójában a tartalom?